×
×

بهینه سازی برنامه ریزی شارژ و دشارژ خودرو برقی با توجه به اهداف شبکه

شناسه محصول:
NP-239105

بهینه سازی برنامه ریزی شارژ و دشارژ خودرو برقی با توجه به اهداف شبکه رضایت مشتری و بار کنترل پذیر

مطالعه بیشترنمایش کمتر
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 8,850 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

خودرو برقی ویژگی ها :

خودرو برقیگزارش پروژه کامل و عالی

خودرو برقی راهنمای Mfileها و کدهای برنامه نویسی

خودرو برقی کد نویسی دقیق و بدون هرگونه باگ و نقص

خودرو برقی چکیده پروژه :

برنامه­ریزی موثر و سودمند خودروهای برقی یکی از مسائل بهینه ­سازی چندهدفه محسوب می ­شود که در آن همواره کشمکش میان اهداف بهره­بردار شبکه و رضایت­مندی مشترکین به خصوص در شرایط تزریق برق از خودروی برقی به شبکه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. معمولا شارژ مقرون به صرفه­ ی باتری ذخیره­ ساز با حداقل­ سازی تنزل عملکردی باتری از اهداف مربوط به مشترکین و صاحبان خودروی برقی به شمار می­ آید. تنظیم پروفیل بار شبکه، مسطح سازی آن و پیک زدایی نیز از اهداف و علاقمندی­ های اصلی بهره­ برداران شبکه می­ باشد. در این پروژه در نظر داریم تا هر دو هدف را همزمان در تابع هدف مساله قرار دهیم. در واقع از بهینه ­سازی پارتو برای مدل­سازی مساله استفاده می­ شود. بردار تابع هدف شامل سه مولفه ­ی هزینه­ های خرابی باتری، هزینه­ ی شارژ و دشارژ مشترکین و مدل پیک­زدایی شبکه است. قیود مساله نیز شامل قیود مربوط به رفاه مشترکین (زمان ورود و خروج مطلوب و سطح شارژ نهایی مورد نیاز)، قیود فنی مربوط به شارژر (محدودیت توان خروجی)، دینامیک باتری (حداقل و حداکثر سطح باتری ذخیره­ ساز)، و پیک بار شبکه است.

خودرو برقی فهرست مطالب این پروژه : ( به ترتیب فایل گزارش تحویلی )

فهرست جداول

فهرست اشکال

 مقدمه

طبقه بندی روش های شارژ از دیدگاه ارکان شبکه 

 اجزای مساله بهینه سازی شارژ خودروی برقی

 انواع استراتژی های شارژ خودروی برقی

 استراتژی شارژ ناهماهنگ

 الگوریتم نامتمرکز

 الگوریتم توزیع یافته پیشرفته

 شارژ تطبیقی (فیدبک توزیع یافته قیمت)

شارژ تطبیقی پیشرفته (فیدبک قیمت توزیع یافته پیشرفته)

 شارژ لحظه ای متمرکز ایده آل

 شارژ نامتمرکز دره زدایی

 استراتژی شارژ نامتمرکز خودخواهانه

 استراتژی شارژ متمرکز کمینه سازی قیمت

استراتژی شارژ متمرکز کمینه سازی واریانس بار

 شارژ هوشمند خودروهای برقی

 تعاملات خودرهای برق و شبکه هوشمند 

 شارژ هماهنگ

 تجمیع خودروهای برقی

سیستم تزریق توان از خودرو به شبکه

 الزامات مخابراتی برای شارژ هوشمند. 

 الزامات میان شبکه هوشمند و تجمیع کننده

 الزامات میان تجمیع کننده و خودروی برقی

چشم اندازهای آتی شارژ هوشمند 

جمع بندی فصل

 پیشینه تحقیق

 شارژ هوشمند خودروی برقی

 مدیریت انرژی در خودروهای هیبریدی

 تحقیقات مربوط به نرخ شارژ گسسته

 کنترل خودروهای برقی در حضور عدم قطعیت

 مقالات مرجع رساله

نتیجه گیری نهایی از تحقیقات

چالش های موجود

 راه کارها و نوآوری ها

جمع بندی

مدلسازی روش پیشنهادی

علائم و نمادها

 مدل مدیریت متمرکز شارژ خودروی برقی

 تابع هدف مدیریت شارژ متمرکز

قیود مرزی مدیریت شارژ متمرکز

 بهینه سازی برداری مدیریت شارژ متمرکز خودروی برقی

در نظرگیری نرخ شارژ گسسته در مدیریت شارژ خودروهای برقی

در نظرگیری برنامه پاسخگویی بار در مدیریت شارژ خودروهای برقی

شارژ هوشمند خودروی برقی

روش حل مساله بهینه سازی

 جمع بندی

شبیه سازی و تحلیل نتایج

داده ها و فرضیات پایان نامه

 اطلاعات شبکه مورد بررسی

 اطلاعات مربوط به خودروهای برقی

اطلاعات مربوط به بارهای منعطف

موردهای مطالعاتی

شبیه سازی و تحلیل

نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری

پیشنهادات

فهرست منابع

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
NP-239105

مشخصات

موضوع
مهندسی برق
گزارش پروژه
دارد (83 صفحه گزارش پروژه + 7 صفحه گزارش نحوه اجرای فایل ها)
تعداد صفحات گزارش
90 صفحه در مجموع ( گزارش پروژه + راهنمای اجرای کدها )
راهنما / آموزش نصب
دارد
تعداد فایل های قابل دانلود
یک فایب فشرده ( شامل گزارش پروژه + کدهای برنامه نویسی + راهنمای اجرای کد + تصاویر نتایج شبیه سازی )
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
حجم فایل
2.7 مگابایت
فرمت
Zip
مقاله مرجع ضمیمه
دارد
زبان
فارسی
ترجمه فارسی مقاله مرجع
ندارد ( در صورت تمایل ترجمه مقاله انجام می شود )
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
این محصول در یک کدنویسی روان و عالی، به مدلسازی شارژ و دشارژ شدن تصادفی ماشین های برقی در پارکینگ می پردازد. کدنویسی در محیط نرم افزار متلب MATLAB در قالب یک MFile انجام شده است. تمامی پارامترها به نحوی تعریف شده است...
در این پروژه خودروهای برقی با استفاده از ماشین DC در محیط نرم افزار متلب شبیه سازی شده است. در این محصول دو MFile وجود دارد که شما به راحتی قادر خواهید بود پاراترهای مربوط به خودروی برقی را تغییر دهید و متناسب با...
پروژه شبیه سازی نقش SVC در پایداری ولتاژ در حالت گذرا در حضور منابع تولید پراکندهشبیه سازی شده در محیط نرم افزار MATLABبه همراه گزارش فارسی شبیه سازی (14 صفحه ورد به زبان فارسی به همراه شکل و توضیح شبیه سازی)
پروژه اینورتر پنج سطحی با مدولاسیون عرض پالس سینوسی (SPWM) شبیه سازی کامل اینورتر پنج سطحی ( Five level H-Bridge inverter) در محیط سیمولینک متلب (MATLAB) یک پروژه شبیه سازی کامل با کیفیتی تضمین شده + گزارش پروژه فارسی...
Global Minimum Torque Ripple Design for DirectTorque Control of Induction Motor Drives در این مقاله یک روش ساده اما موثر برای کاهش ریپل گشتاور به منظور کنترل مستقیم گشتاور (DTC) درایوهای موتور القایی پیشنهاد شده...
(1)
شبیه سازی مقاله مدلسازی موتور القایی یک طرفه خطی در نرم افزار MATLAB / SIMULINK به همراه مقاله مرجع + گزارش کار فارسی + ترجمه فارسی مقاله  مرجع و سورس فایل های شبیه سازی + ویدیوی آموزشی شبیه سازی شبیه سازی شده در نرم...
شبیه سازی مدل تعمیم یافته موتور القایی سه فاز در حضور ولتاژ نامتعادل و هارمونیکی شبیه سازی مدل تعمیم یافته موتور القایی سه فاز در حضور ولتاژ نامتعادل و هارمونیکی
پیشنهاد ویژه محدود
این پروژه شبیه سازی به مطالعه اثر اعمال ولتاژ های نامتعادل و هارمونیکی بر موتور القایی شامل هارمونیک های سه، پنج، هفت می پردازد و اثر افزایش/کاهش دامنه ولتاژ اعمالی به این موتور را نیز مورد بررسی قرار می دهد. تمامی...
شبیه سازی جریان سرگردان در خط مترو + بررسی اثر فیلتر مقاومت سری و موازی بر میزان جریان سرگردان موجود.این محصول شامل این آیتم هاست :1) گزارش 120 صفحه ای2) راهنما فارسی3) فایل های شبیه سازی (سیمولینک و MFile)
در کنارش خریداری شده
این محصول در یک کدنویسی روان و عالی، به مدلسازی شارژ و دشارژ شدن تصادفی ماشین های برقی در پارکینگ می پردازد. کدنویسی در محیط نرم افزار متلب MATLAB در قالب یک MFile انجام شده است. تمامی پارامترها به نحوی تعریف شده است...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
بهینه سازی برنامه ریزی شارژ و دشارژ خودرو برقی با توجه به اهداف شبکه
177,000 تومان