گفتگو با پشتیبان در Whatsapp
   کد تخفیف خرید اول تعداد محدود : Frs20
فهرست محصولات فروشگاه
NewsPower-logo


بهینه سازی برنامه ریزی شارژ و دشارژ خودرو برقی با توجه به اهداف شبکه

NP-239105

order history
order history
امتیاز کابران:
نظر/ پرسش
order history
شما با خرید این محصول مبلغ 8,850 تومان پاداش بصورت اعتبار در حساب نیوزکلاب خود دریافت خواهید کرد. می توانید این پاداش را در باشگاه مشتریان به کد تخفیف تبدیل کنید.
بستن

177,000 تومان

موضوع مهندسی برق
گزارش پروژه دارد (83 صفحه گزارش پروژه + 7 صفحه گزارش نحوه اجرای فایل ها)
تعداد صفحات گزارش 90 صفحه در مجموع ( گزارش پروژه + راهنمای اجرای کدها )
راهنما / آموزش نصب دارد
تعداد فایل های قابل دانلود یک فایب فشرده ( شامل گزارش پروژه + کدهای برنامه نویسی + راهنمای اجرای کد + تصاویر نتایج شبیه سازی )
طریقه دریافت محصول ( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
حجم فایل 2.7 مگابایت
فرمت Zip
مقاله مرجع ضمیمه دارد
زبان فارسی
ترجمه فارسی مقاله مرجع ندارد ( در صورت تمایل ترجمه مقاله انجام می شود )
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

خودرو برقی ویژگی ها :

خودرو برقیگزارش پروژه کامل و عالی

خودرو برقی راهنمای Mfileها و کدهای برنامه نویسی

خودرو برقی کد نویسی دقیق و بدون هرگونه باگ و نقص

خودرو برقی چکیده پروژه :

برنامه­ریزی موثر و سودمند خودروهای برقی یکی از مسائل بهینه ­سازی چندهدفه محسوب می ­شود که در آن همواره کشمکش میان اهداف بهره­بردار شبکه و رضایت­مندی مشترکین به خصوص در شرایط تزریق برق از خودروی برقی به شبکه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. معمولا شارژ مقرون به صرفه­ ی باتری ذخیره­ ساز با حداقل­ سازی تنزل عملکردی باتری از اهداف مربوط به مشترکین و صاحبان خودروی برقی به شمار می­ آید. تنظیم پروفیل بار شبکه، مسطح سازی آن و پیک زدایی نیز از اهداف و علاقمندی­ های اصلی بهره­ برداران شبکه می­ باشد. در این پروژه در نظر داریم تا هر دو هدف را همزمان در تابع هدف مساله قرار دهیم. در واقع از بهینه ­سازی پارتو برای مدل­سازی مساله استفاده می­ شود. بردار تابع هدف شامل سه مولفه ­ی هزینه­ های خرابی باتری، هزینه­ ی شارژ و دشارژ مشترکین و مدل پیک­زدایی شبکه است. قیود مساله نیز شامل قیود مربوط به رفاه مشترکین (زمان ورود و خروج مطلوب و سطح شارژ نهایی مورد نیاز)، قیود فنی مربوط به شارژر (محدودیت توان خروجی)، دینامیک باتری (حداقل و حداکثر سطح باتری ذخیره­ ساز)، و پیک بار شبکه است.

خودرو برقی فهرست مطالب این پروژه : ( به ترتیب فایل گزارش تحویلی )

فهرست جداول

فهرست اشکال

 مقدمه

طبقه بندی روش های شارژ از دیدگاه ارکان شبکه 

 اجزای مساله بهینه سازی شارژ خودروی برقی

 انواع استراتژی های شارژ خودروی برقی

 استراتژی شارژ ناهماهنگ

 الگوریتم نامتمرکز

 الگوریتم توزیع یافته پیشرفته

 شارژ تطبیقی (فیدبک توزیع یافته قیمت)

شارژ تطبیقی پیشرفته (فیدبک قیمت توزیع یافته پیشرفته)

 شارژ لحظه ای متمرکز ایده آل

 شارژ نامتمرکز دره زدایی

 استراتژی شارژ نامتمرکز خودخواهانه

 استراتژی شارژ متمرکز کمینه سازی قیمت

استراتژی شارژ متمرکز کمینه سازی واریانس بار

 شارژ هوشمند خودروهای برقی

 تعاملات خودرهای برق و شبکه هوشمند 

 شارژ هماهنگ

 تجمیع خودروهای برقی

سیستم تزریق توان از خودرو به شبکه

 الزامات مخابراتی برای شارژ هوشمند. 

 الزامات میان شبکه هوشمند و تجمیع کننده

 الزامات میان تجمیع کننده و خودروی برقی

چشم اندازهای آتی شارژ هوشمند 

جمع بندی فصل

 پیشینه تحقیق

 شارژ هوشمند خودروی برقی

 مدیریت انرژی در خودروهای هیبریدی

 تحقیقات مربوط به نرخ شارژ گسسته

 کنترل خودروهای برقی در حضور عدم قطعیت

 مقالات مرجع رساله

نتیجه گیری نهایی از تحقیقات

چالش های موجود

 راه کارها و نوآوری ها

جمع بندی

مدلسازی روش پیشنهادی

علائم و نمادها

 مدل مدیریت متمرکز شارژ خودروی برقی

 تابع هدف مدیریت شارژ متمرکز

قیود مرزی مدیریت شارژ متمرکز

 بهینه سازی برداری مدیریت شارژ متمرکز خودروی برقی

در نظرگیری نرخ شارژ گسسته در مدیریت شارژ خودروهای برقی

در نظرگیری برنامه پاسخگویی بار در مدیریت شارژ خودروهای برقی

شارژ هوشمند خودروی برقی

روش حل مساله بهینه سازی

 جمع بندی

شبیه سازی و تحلیل نتایج

داده ها و فرضیات پایان نامه

 اطلاعات شبکه مورد بررسی

 اطلاعات مربوط به خودروهای برقی

اطلاعات مربوط به بارهای منعطف

موردهای مطالعاتی

شبیه سازی و تحلیل

نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری

پیشنهادات

فهرست منابع

Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews
خرید تایید شده

ایجاد تغییر

سلام من محصولو خریدم. همه چیز درست و ردیفه. matlab بلد نیستم میخوام یک تابع هدفشو تغییر بدم هزینش چطوریه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازNewsPower|فروشگاه اینترنتی نیوزپاور:
با سلام و احترام، لطفا به منظور برآورد هزینه و تعیین زمان تحویل تیکت بزنید.
در کمتر از 12 ساعت به تیکت شما رسیدگی می شود.
با آرزوی موفقیت برای شما
Path: > > > > > بهینه سازی برنامه ریزی شارژ و دشارژ خودرو برقی با توجه به اهداف شبکه