×
×

ماژول شناسایی مکان جغرافیایی مشتریان پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720376

ماژول شناسایی مکان جغرافیایی مشتریان پرستاشاپ، به شما امکان شناسایی خودکار و هدایت/ریدایرکت مجدد مشتری به زبان و واحد پولی، تنظیم خودکار مالیات‌ها و محاسبه هزینه حمل و ارسال سفارشات براساس مکان جغرافیایی مشتریان را می دهد.

همیشه جدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاور

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
399,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 19,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول شناسایی مکان جغرافیایی مشتریان پرستاشاپ

بررسی اجمالی افزونه

ماژول شناسایی مکان جغرافیایی مشتریان پرستاشاپ، یک افزونه خاص و منحصر به فرد است که به راحتی فرآیند شناسایی خودکار و هدایت/ریدایرکت مجدد مشتری به زبان و واحد پولی، تنظیم خودکار مالیات‌ها و محاسبه هزینه حمل و ارسال سفارشات براساس مکان جغرافیایی مشتریان را انجام می دهد. این افزونه خارق العادست. 

اگر وب سایتی چند زبانه دارید، این افزونه دقیقا مناسب شماست.

کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد

تسهیل فروش بین المللی

داشتن یک فروشگاه اینترنتی مبتنی بر پرستاشاپ به مشتریان شما از سراسر جهان این امکان را می دهد که از محصولات شما بازدید و خرید کنند. با استفاده از ماژول شناسایی مکان جغرافیایی مشتریان، راحتی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورید و با استقبال از آنها با زبان و واحد پول محلی آن ها، احساس راحتی در کاربران ایجاد کنید. به کاربران اجازه دهید مالیات ها و هزینه حمل و ارسال صحیح را با توجه به مکان خود، به محض آنکه در وب سایت شما فرود می آیند، ببینند. 

زبان خودکار، ارز، مالیات و هزینه حمل و ارسال سفارشات

با ماژول شناسایی مکان جغرافیایی مشتریان ، که در حقیقت یک ماژول تشخیص موقعیت مکانی، زبان، ارز، مالیات و هزینه حمل و ارسال سفارشات عالی برای پرستاشاپ است، سایت شما به طور خودکار زبان و واحد پول مشتریان شما را تشخیص می دهد و همچنین به طور خودکار مالیات و هزینه حمل و ارسال را با توجه به موقعیت مکانی مشتری محاسبه می کند. این ماژول همچنین به شما امکان می دهد قوانین سفارشی دلخواه خود را تعریف کنید که برای مشتری از کشورهای خاص اعمال می شود (آنها را به یک زبان یا ارز خاص هدایت کنید، دسترسی آنها را به وب سایت مسدود کنید و غیره)

دکمه تغییر مکان

می‌توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید با استفاده از یک دکمه تغییر مکان، مانند آنچه در بازار آمازون می‌بینید، مکان خود را انتخاب کنند. پس از تنظیم مکان جدید، فروشگاه به طور خودکار مشتری را به زبان و واحد پولی مورد نظرش هدایت می کند و همچنین مالیات و هزینه حمل و ارسال را با توجه به مکان جدیدی که مشتری انتخاب کرده است، مجدداً محاسبه می کند.

داشبورد آمار حرفه ای

ماژول شناسایی مکان جغرافیایی مشتریان، موقعیت جغرافیایی کاربران را همراه با نقشه بازدیدکنندگان و نمودارهای آماری نمایش می دهد تا به شما کمک کند تعداد و درصد بازدیدکنندگان از هر کشور را پیگیری کنید.

سایر امکانات و قابلیت ها

ماژول شناسایی مکان جغرافیایی مشتریان، به ساده سازی فرآیند فروش بین المللی و یا مدیریت یک وب سایت چند زبانه در پرستاشاپ کمک می کند. اگر وب سایتی چند زبانه دارید این ماژول قطعا مناسب شماست. با وجود این افزونه شما نیازی به دانلود دستی پایگاه جغرافیایی، نقشه برداری کشور، زبان یا واحد پول ندارید. در یک کلیک ماوس کامپیوتر، این افزونه همه چیز را به طور خودکار برای شما انجام می دهد.

ماژول شناسایی مکان جغرافیایی مشتریان تنها ماژولی است که به طور خودکار هزینه حمل و ارسال و مالیات را بر اساس مکان مشتری محاسبه می کند در حالی که وب سایت سایر رقبای شما فقط از زبان و ارز شناسایی خودکار پیش فرض پرستاشاپ پشتیبانی می کنند.

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

موقعیت جغرافیایی به طور خودکار مشتری شما را به زبان مادری و واحد پولی آنها شناسایی و هدایت می کند، مالیات ها و هزینه حمل و ارسال صحیح را با توجه به موقعیت مکانی آنها نمایش می دهد. مشتری همچنین می تواند هر زمان که بخواهد با استفاده از دکمه تغییر مکان، مکان خود را مجدداً انتخاب کند.

علاوه بر این، مشتریان شما مجبور نخواهند شد زمانی را برای پر کردن آدرس کشور در هنگام ثبت آدرس جدید یا هنگام تسویه حساب صرف کنند. یک فرآیند ثبت نام ساده، یک تجربه خرید راحت را برای بازدیدکنندگان شما به ارمغان می آورد و آنها را تشویق می کند تا سفارش خود را سریعتر تکمیل کنند.

امکانات ماژول شناسایی مکان جغرافیایی مشتریان پرستاشاپ

1. آمار

نقشه بازدیدکنندگان، تعداد بازدیدکنندگان وب سایت از هر کشور و درصد بازدیدکنندگان از هر کشور را نشان می دهد

پشتیبانی از 3 نوع نمودار بازدید کل:

نمودار دایره ای تعداد بازدیدکنندگان از هر کشور و تعداد کل بازدیدکنندگان را نشان می دهد.

نمودار خطی و نمودار میله ای نشان می دهد که چگونه تعداد بازدیدکنندگان از هر کشور در یک بازه زمانی تغییر می کند.

2. تنظیمات مکان جغرافیایی تعبیه شده در ماژول

دارای گزینه ای برای فعال/غیرفعال کردن موقعیت جغرافیایی 

امکان تنظیم زبان پیش‌فرض، واحد پول پیش‌فرض و کشور پیش‌فرض برای وب‌سایت 

دارای گزینه ای برای محاسبه خودکار هزینه حمل و ارسال و مالیات

دارای گزینه ای برای نادیده گرفتن ربات های موتور جستجو (گوگل، بینگ، یاهو و غیره) تا آنها به URL دیگری هدایت نشوند.

دارای گزینه ای برای تنظیم خودکار زبان، ارز، مالیات و هزینه حمل و نقل زمانی که مشتری در صفحه اصلی قرار می گیرد.

دارای گزینه ای برای درخواست تایید از مشتری قبل از تغییر زبان و ارز

دارای گزینه ای برای فعال کردن دکمه تغییر مکان

امکان انتخاب کشور در صفحه ثبت آدرس پیش از انتخاب 

3. قوانین مکان جغرافیایی تعبیه شده در ماژول

امکان افزودن، ویرایش و حذف قوانین مکان جغرافیایی

دارای گزینه ای برای فعال/غیرفعال کردن قانون

امکان انتخاب کشورها برای اعمال قانون

امکان غیرفعالسازی موقعیت مکانی جغرافیایی برای کشورهای انتخاب شده

امکان تنظیم زبان و واحد پول برای کشورهای انتخاب شده

امکان مسدودسازی (بلاک کردن) همه کاربران کشورهای انتخاب شده

امکان تعیین اولویت برای قوانین

4. مدیریت پیام

می توانید محتوای پیام های اعلان زیر را ویرایش کنید:

پیام تأیید قبل از تغییر زبان و واحد پول

پیام تأیید فقط قبل از تغییر زبان

پیام تایید فقط قبل از تغییر ارز

تنظیم پیام اعلان زبان و ارز

نمایش پیام "انتخاب مکان خود" در یک پنجره زیبا.

مسدود کردن پیام

5. دیگر

پشتیبانی از حالت چند فروشگاهی

پشتیبانی از چند زبانه بودن فروشگاه

منوی دسترسی سریع در پنل مدیریت

توصیه

لطفاً از حالت مرورگر خصوصی برای آزمایش عملکرد مکان جغرافیایی استفاده کنید زیرا وب سایت مکان شما را در کوکی از آزمایش های قبلی ذخیره می کند و اگر با مرورگر خود اقدام به چک کردن اثر ماژول کنید، طبق کوکی ها زبان و ارز به شما نمایش داده میشود.

اخرین تغییرات ماژول

نسخه 1.1.4 :

رفع اشکال سازگار با آخرین نسخه پرستاشاپ

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720376

مشخصات

مناسب برای
پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده (Zip)
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با
PrestaShop -1.6 & 1.7
پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی
بله
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.7.8.7
محصولات مرتبط
826,500 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول Hreflang پرستاشاپ - افزونه سئو وب سایت چندزبانه ماژول Hreflang پرستاشاپ - افزونه سئو وب سایت چندزبانه برای سایت هایی که دارای چندین زبان هستند بسیار مفید است، این ماژول می تواند مشکل محتوای تکراری را برطرف کند و...
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop File Uploads | Allows users to upload filesماژول آپلود فایل پرستاشاپ - اجازه به آپلود فایل توسط کاربرانجدیدترین نسخه ماژول 2.0.3ماژول آپلود فایل پرستاشاپ به مشتریان شما ابزاری می دهد تا برای آپلود یا پیوست...
2,599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول پوز فروشگاهی پرستاشاپ | Rock POS، بهترین ماژول پایانه فروش پرستاشاپ است که به طور قابل توجهی به هزاران فروشگاه حضوری کمک کرده است تا با افزایش سرعت فروش، افزایش سبد خرید/سفارشات بزرگتر، کاهش هزینه‌ها، همگام سازی...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول دکمه مطالعه بیشتر در پرستاشاپ، توضیحات محصول، دسته بندی، نام تجاری و تامین کننده شما را قابل گسترش می کند و دکمه مطالعه بیشتر را برای نمایش متن کامل اضافه می کند. جدیدترین نسخه ماژول
1,599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ایندکس گوگل پرستاشاپ - Google Indexing API به شما امکان می‌دهد مستقیماً هنگام به‌روزرسانی صفحات به Google اطلاع دهید. این ابزار به Google اجازه می‌دهد تا صفحات را برای یک خزیدن جدید زمان‌بندی کند، بنابراین...
1,599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
با ماژول کیف پول پرستاشاپ وبکول، سیستم کیف پول مشتریان را در فروشگاه پرستاشاپ خود ایجاد کنید. به مشتریان اجازه دهید در کیف پول خود پول اضافه کنند و از آن برای خرید در فروشگاه شما استفاده کنند.این افزونه با ماژول...
1,299,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
با ماژول پرستاشاپ مدیریت فایل مشتریان با ارسال ایمیل نوتیفیکیشن فایل های PDF، متن، تصاویر یا لینک خارجی را با مشتریان خود در حساب کاربری به اشتراک بگذارید. یک مشتری خاص یا یک گروه مشتری را انتخاب کنید و به ماژول اجازه...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول بررسی و ردیابی رفتار مشتریان برای پرستاشاپ که به شما کمک می کند تا رفتار مشتریان را هنگام بازدید از فروشگاه آنلاین خود پیگیری و مشاهده کنید و شانس خرید آنها را افزایش دهید  این افزونه در پنل مدیریت پرستاشاپ شما...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول شناسایی مکان جغرافیایی مشتریان پرستاشاپ
399,000 تومان