×

فروشگاه اینترنتی نیوزپاور

فروشگاه اینترنتی نیوزپاور، در راستای ارتقای سطح دانش و پژوهش آکادمیک با گستره ای از محصولات متنوع آموزشی، تجربه خریدی امن و سریع را فراهم نموده و "ضمانت کیفیت و قیمت محصولات" را به شما دانش پژوهان گرامی ارائه می نماید. هسته اولیه این استارت آپ بزرگ علمی با هدف آموزش تخصصی علوم مهندسی برق و پژوهش های ناب و نوین در این شاخه مهندسی، در سال 1393 شروع به کار نمود.فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از نخستین روز فعالیت همواره حامی دانش و پژوهش بوده و همه ساله در جشن تاسیس خود، سعی نموده تا حوزه ای جدید به مجموعه فعالیت های خود اضافه نماید. به همین دلیل از همه علاقه مندان و دانش پژوهان مستعد دعوت به همکاری می شود تا رویاها و ایده های نو خود را با نیوزپاور به واقعیت تبدیل کنند. امیدواریم در آینده نزدیک با همراهی شما دانش پژوهان عزیز همه رشته های مهندسی را تحت پوشش خود قرار دهیم تا با هم برای پیشرفت بیشتر تلاش کنیم.همراه ما باشید.

فروشگاه اینترنتی نیوزپاور با هدف ارائه خدمات آموزشی و فروش محصولات آموزشی و نرم افزاری آماده خدمت رسانی به همه دانش پژوهان عزیز می باشد.

تلفن های فروشگاه :

05137603755

09211086325

تمامی محصولات ارائه شده دارای پشتیبانی کامل می باشد در صورت وجود هرگونه سوال و یا مشکل در دانلود محصولات میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

مدیریت : افشین نائینی

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم