×
×

کتاب پمپ های جابه جایی کاملا آب بندی شده

شناسه محصول:
NP-239111

کتاب پمپ های جابه جایی کاملا آب بندی شده

نوشته هاینس ام. نایگل

ترجمه شده توسط :

مهندس سید علیرضا عقیلی ، مهندس میترا وکیل ، جناب دکتر شهرام هاشمی مرغزار

مطالعه بیشترنمایش کمتر
پیشنهاد ویژه محدود
127,200 تومان 159,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 6,360 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

توضیحاتی پیرامون این کتاب :

این کتاب قصد دارد به‌عنوان کمکی برای مهندسان و کارشناسان فنی که مسئولیت طراحی، ساخت و نصب پمپ‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ طراحی‌شده برای انتقال محیط موردنیاز را دارند؛ با توانمند ساختن آن‌ها در انتخاب بهترین پمپ برای هر کاربردی حین در نظر گرفتن متغیرها و پارامترهای متفاوت تأثیرگذار باشد.

سخت‌گیری تحمیل‌شده در سیاست‌گذاری نیازمندی‌ها توسط قانون‌گذاران و کاربران کارخانه‌ها و سیستم‌های به کار گرفته‌شده در صنعت مهندسی فرایند با اولیت‌های موازی ایمنی، دسترس‌پذیری و حفاظت‌های محیط زیستی تمامی تجهیزات، به شکل پیوسته رو به افزایش است.

بنابراین تمرکز این کتاب بر پمپ هوز دیافراگمی دولایه‌ی ضد نشت به‌عنوان راه‌حلی متعلق به گروه پمپ‌های جابه‌جایی مثبت نوسانی که توسط نویسنده هینز ام. نایگل (مهندس مکانیک) توسعه‌یافته است، می‌باشد.

در قلب پمپ فرایندی هوز دیافراگم دولایه‌ بیش ایمن، دو عدد هوز دیافراگم قرار دارند که یکی درون دیگری چیده شده است. آن‌ها مسیر خطی جریان محصول را کاملاً احاطه کرده و هم‌زمان متضمن درزگیری کامل دولایه از سیستم هیدرولیکی می‌باشند. مزیت به‌خصوص این طراحی مسیر خطی جریان به‌دست‌آمده از چنین چیدمانی می‌باشد به‌طوری‌که به شکل ویژه مساعد با اداره‌ی سیالات حاوی مواد پرتنش و خورنده و ذرات جامد است. برخلاف هوز پمپ‌های پریستالتیکی معمول با عملگر مکانیکی صرف، هوز دیافراگم به شکل مکانیکی خم و یا فشرده نمی‌شود. در گام همراه با ضربه‌ی پیستون، هوز دیافراگم تحت عملکرد نوسانی است معادل با آنچه در رگ‌های انسان رخ می‌دهد. پمپ به شکل مجازی عمل زیستی نفس کشیدن را طی کار در کارخانه‌های صنعتی انجام می‌دهد.

هینز ام. نایگل مشاور شرکت فلوآ پمپن گا ام ب ها (مسئولیت محدود) است. دانش وی در حوزه‌ی توسعه و تولید پمپ‌های جابه‌جایی مثبت کاملاً آب‌بندی‌شده بر پایه‌ی دهه‌ها تجربه در این زمینه می‌باشد. حقوق ثبت اختراعات بی‌شمار ملی و جهانی گواه تخصص نوآورانه‌ی خارق‌العاده‌ی وی می‌باشد.

 

 

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
NP-239111

مشخصات

مترجمین
سید علیرضا عقیلی، میترا وکیل، شهرام هاشمی مرغزار
نویسنده / نویسندگان
هاینس ام. نایگل
تعداد صفحه
148 صفحه، مصور
سال چاپ
1398
ناشر
انتشارات هفتان
موضوع
ماشین آلات تلمبه زنی
شابک
978-600-7513-82-8
زبان
فارسی
شماره کتابشناسی ملی
5922380
محصولات مرتبط
27,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
کتاب فرایندهای تولید، اثری فاخر اثر پروفسور علی حائریان اردکانی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی سجاد - دکتر محمدحسین همتی - دکتر لیلا حائریان اردکانی - دکتر لاله حائریان اردکانی است.این محصول در سال 1394 توسط انتشارات...
359,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
خرید کتاب پیش بینی سری های زمانی در پایتون آفست کتاب پیش بینی سری های زمانی در پایتون Marco Peixeiro - Time Series Forecasting in Python-Manning (2022) چاپ فیزیکی بر روی کاغذ A4 سفید با بهترین کیفیت 

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
کتاب پمپ های جابه جایی کاملا آب بندی شده
127,200 تومان