×
×

پاورپوینت آماده با موضوع فرایند تولید روغن گیاهی

شناسه محصول:
PS-720377

پاورپوینت آماده با موضوع فرایند تولید روغن گیاهی

این پاورپوینت آماده با موضوع فرایند تولید روغن گیاهی در قالب یک فایل پاورپوینت با پانزده صفحه محتوا برای دانشجویان رشته های فنی مهندسی در نیوزپاور گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پاورپوینت به همراه فهرستِ مطالب آن را مشاهده خواهید نمود.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
نام تجاری:
5,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

پاورپوینت آماده با موضوع فرایند تولید روغن گیاهی

بررسی اجمالی

پاورپوینت آماده با موضوع فرایند تولید روغن گیاهی

این پاورپوینت آماده با موضوع فرایند تولید روغن گیاهی در قالب یک فایل پاورپوینت با پانزده صفحه محتوا برای دانشجویان رشته های فنی مهندسی در نیوزپاور گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پاورپوینت به همراه فهرستِ مطالب آن را مشاهده خواهید نمود.

واژه ی روغن برای آن دسته از مایعات به کار می رود که با آب مخلوط نمی شوند و به دلیل آن که چگالی آنها کمتر از آب است، روی آب شناور می مانند. اصولاً روغن به چربی اطلاق می شود که در دمای اتاق معمولاً به حالت مایع باشد.

روغن ها هم همچون چربی ها متشکل از تری گلیسرید، مونوگلیسرید و مقداری هم دی گلیسرید می باشند. از آنجا که روغن حاوی مقدار زیادی چربی اشباع نشده است، در دمای اتاق مایع می باشد. اصل واژه روغن لاتین است. روغن ها انواع مختلف دارند. می توانند صنعتی بوده یا تنها برای مصارف خوراکی و پخت و پز مورد استفاده قرار گیرند. در این بخش به توضیح در مورد روغن های خوراکی که معمولاً برای پختن غذاها مورد استفاده قرار می گیرند، می پردازیم.

روغن کشی و پالایش روغن

این واحد از کلیه دانه های روغنی موجود از جمله پنبه تخم، سویا، آفتابگردان، کنجد، کلزا و گلرنگ روغن را استحصال می نماید. همچنین پس از جدا سازی روغن موجود در دانه های روغنی، متفرعات حاصل اعم از پوسته آفتابگردان و کنجاله نیز تولید شده که برای مصارف دام و طیور می باشد.

روش بی رنگ کردن غیر مداوم

ابتدا روغن را تحت خلأ گرم می کنند تا هوا و آب موجود در روغن خارج می گردد و روغن کاملا خشک شود (درجه حرارت 70- 80 درجه سانتی گراد) سپس از بالای مخزن بی رنگ کننده مقدار خنک بی رنگ کننده با رطوبت مناسب وارد روغن می شود.

گرم کردن را تا درجه حرارت 110 درجه سانتی گراد ادامه می دهند 15-20 دقیقه مخلوط را به فیلتر پرس می فرستند در بی رنگ کردن روغن های دارای کاروتن به علت ناپایداری این رنگ در مقابل حرارت علاوه بر افزایش خاک بی رنگ کننده به مقدار مناسب درجه حرارت و گاهی به بیش از 150درجه سانتی گراد می رسانند.

فهرست مطالب و عناوین پاورپوینت

فهرست مطالب و عناوین پاورپوینت

منبع روغن نباتی

دانه های روغنی

شماتیک تولید روغن

روغن کشی و پالایش روغن

واحد تصفیه خانه

خط رنگبری (Bleaching)

روش مداوم بی رنگ کردن

روش بی رنگ کردن غیر مداوم

خطوط بوگیری (Dedorizing)

روش غیر مداوم

روش نیمه مدوام

خط وینترایزر (Winterization)

خط هیدروژیناسیون (Hydrogenation)

روشهای تولید گاز هیدروژن

مخازن روغن تصفیه شده

پر کنی و بسته بندی ها

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720377

مشخصات

مناسب برای
دانشجویان فنی و مهندسی
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل زیپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
حجم فایل
353 کیلوبایت
فرمت
فایل زیپ حاوی یک فایل ppt
فایل پاورپوینت جهت ارائه
دارد
تعداد اسلاید
15
سازگار با
PowerPoint
محصولات مرتبط
پاورپوینت آماده فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار پاورپوینت آماده فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار
پیشنهاد ویژه محدود
39,000 تومان50,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
پاورپوینت آماده فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار - مناسب برای ارائه دروس، مبانی کامپیوتر، نرم افزار 1 رشته کامپیوتر و ارائه مدیریت پروژه و کلیه رشته های مدیریت و علوم پایه
49,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک بسیار با کیفیتمناسب برای ارائه دروس دانشگاهی و مدیریت پروژه هوش مصنوعی (AI) به عنوان یکی از فناوری‌های پیشرفته، تجارت الکترونیک را بهبود بخشیده و به طور چشمگیری تاثیرگذار...
شبیه سازی محاسبه YBus بر اساس شبکه استاندارد 10 باس IEEE شبیه سازی محاسبه YBus بر اساس شبکه استاندارد 10 باس IEEE
پیشنهاد ویژه محدود
69,999 تومان89,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
شبیه سازی محاسبه YBus بر اساس شبکه استاندارد 10 باس IEEE ، یا ماتریس همبستگی آدمیتانس (Admittance)، یک ماتریس است که در تحلیل و مدلسازی شبکه‌های برق استفاده می‌شود. این ماتریس، ارتباطات آدمیتانسی بین نودها (بازگشتی یا...
25,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
پاورپوینت آماده اثر سونوگرافی داپلر در تشخیص گرفتگی عروق پاورپوینت آماده برای ارائه تحت عنوان " اثر سونوگرافی داپلر در تشخیص گرفتگی عروق " بسیار با کیفیت و کامل.
10,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
بررسی مدل های ادوات Facts - ارائه آماده ( پاورپوینت) این پاورپوینت آماده، جهت ارائه درس کنترل توان راکتیو، کیفیت توان و بهره برداری پیشرفته بسیار کاراست. در این پاورپوینت مدلسازی ادوات فکتس مورد بررسی و تحقیق قرار...
پاورپوینت درباره تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی پاورپوینت درباره تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی پاورپوینت درباره تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی
پیشنهاد ویژه محدود
9,960 تومان16,600 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
پاورپوینت درباره تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی پاورپوینت آماده درباره مبحث تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی - مناسب برای ارائه دروس نرم افزار 1 رشته کامپیوتر و ارائه مدیریت پروژه.
12,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
پاورپوینت درباره خود ترمیمی ( Self healing ) در این پاورپوینت ارائه ای درباره موضوع خودترمیمی Self Healing در اختیار شما قرار گرفته است. تعداد اسلاید ها 13 ها به همراه توضیح و شکل و فلوچارت و معرفی یک مقاله به عنوان...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
پاورپوینت آماده با موضوع فرایند تولید روغن گیاهی
5,000 تومان