×
×

ماژول گوگل شاپینگ پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720307

ماژول گوگل شاپینگ پرستاشاپ

محصولات خود را در گوگل شاپینگ Google Shopping قرار دهید. ماژول گوگل شاپینگ پرستاشاپ به مشتریان این امکان را می دهد تا محصولات شما را در صفحه جستجوی Google جستجو، مشاهده و مقایسه کنند.

ماژول گوگل شاپینگ - Google Shopping

جدیدترین نسخه ماژول (1.0.7)

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

بررسی اجمالی ماژول گوگل شاپینگ پرستاشاپ

بررسی اجمالی ماژول گوگل شاپینگ پرستاشاپ

محصولات خود را درگوگل شاپینگ (Google Shopping) قرار دهید. با ماژول گوگل شاپینگ پرستاشاپ به مشتریان خود این امکان را می دهید تا محصولات شما را در صفحه جستجوی گوگل جستجو، مشاهده و مقایسه کنند. لازم به ذکر است این تبلیغات برای آی پی ایران نمایش داده نمی شود و صرفا از نظر سئو خارجی و برای شرکت هایی که صادرات به سایر کشورها دارند کاربرد دارد.

گوگل شاپینگ (Google Shopping) چیست؟

گوگل شاپینگ (Google Shopping) چیست؟

 Google Shopping یک تجربه جدید در کشف محصول است.

هدف از احداث این سامانه این است که کاربران بتوانند در مورد خریدهای خود تحقیق کنند، اطلاعاتی در مورد محصولات مختلف، ویژگی ها و قیمت آنها پیدا کنند و سپس با فروشندگان ارتباط برقرار کنند تا خرید خود را نهایی و ثبت کنند.

DEMO  

دموی ماژول گوگل شاپینگ پرستاشاپ

برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات این ماژول می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.

دموی ماژول گوگل شاپینگ پرستاشاپ در قسمت پنل مدیریت

اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید، می‌توانید برای پیدا کردن مشتریان بالقوه از تبلیغات شاپینگ گوگل استفاده کنید. برای استفاده از این نوع تبلیغ، ابتدا باید محصولات خود را از طریق google Merchant center معرفی کنید. در این صورت می‌توانید آگهی های جذاب برای معرفی محصولات خود را ایجاد نمائید. این آگهی ها در صفحات نتایج گوگل به زیبایی نمایش داده می‌شوند و برای کاربرانی که در جستجوی محصول بوده اند نیز جذاب خواهند بود. البته باید بدانید که با توجه به تحریم های گوگل، متاسفانه امکان استفاده از این کمپین تبلیغاتی گوگل در ایران وجود ندارد و به کاربران ایرانی شما نمایش داده نمی شود.

تبلیغات Shopping تاریخچه طولانی دارد و در اواخر سال 2002 ایجاد شده اند. استفاده از این کمپین یکی از بهترین روش ها برای افزایش ترافیک وب سایت بوده و بر همین اساس، تعداد خریداران فروشگاه اینترنتی شما نیز افزایش می‌یابد.

ماژول گوگل شاپینگ پرستاشاپ به صاحبان فروشگاه پرستاشاپی کمک می کند تا محصولات خود را در Google Shopping قرار دهند و از مزایای ارزشمند زیر بهره مند شوند :

* امکان قرار دادن کل دسته بندی فروشگاه پرستاشاپی شما در Google Shopping

* سازگار با سیستم چند فروشگاهی پرستاشاپ

* مدیر وب سایت می تواند محصولات را بر اساس شرایط خاصی مانند محصولاتی که زیر یک قیمت مشخص هستند، محصولات بدون شناسه منحصر به فرد و غیره را حذف نماید.

* امکان مدیریت چندین گروه ویژگی برای رنگ ، اندازه ، جنس ، طرح و غیره

افزونه ای عالی برای ترکیب پرستاشاپ با گوگل شاپینگ

این افزونه چگونه کار می کند؟

مدیر فروشگاه ابتدا باید ماژول را نصب و پیکربندی کند. پس از تکمیل پیکربندی، مدیر می تواند از ترکیب گوگل شاپینک برای خودکار کردن فرآیند فهرست استفاده کند.

برای راه اندازی ماژول گوگل شاپینگ پرستاشاپ، مدیر فروشگاه پرستاشاپی باید کلید (کد) API را تولید کند (تمام مراحل ایجاد کلید API در کتابچه راهنمای کاربر ذکر شده است) و پس از اتمام راه اندازی، مدیریت Google Shopping آسان خواهد بود. 

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720307

مشخصات

دسته بندی
سئو و بهینه سازی
مناسب برای
سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
سازگار با
پرستاشاپ 1.6 و 1.7
پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی
بله
محصولات مرتبط
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
google tag manager پرستاشاپماژول مدیریت تگ گوگل - Premium Google Tag Manager Moduleکاملترین ماژول برای ترکیب Google Tag Manager در وب سایت پرستاشاپی شمااگر به دنبال افزودن Google Tag Manager به فروشگاه پرستاشاپی خود...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(2)
ماژول faq پرستاشاپ - ماژول سوالات متداول ساختاریافته با استفاده از داده های ساختار یافته در قالب سوالات متداول، نمایش و سئو فروشگاه خود را درگوگل بهینه کنید.این ماژول سوالاتِ متداولِ ریچ اسنیپت  را با jsonld در هر...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژولی عالی برای ایجاد فایل پشتیبان کامل از فروشگاه پرستاشاپی شما. با استفاده از این ماژول بی نظیر شما قادر خواهید بود که فایل های بک آپ وب سایت خود را به طور خودکار در Google Drive بارگذاری کنید و همیشه یک نسخه بروز...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
بازاریابی مجدد (Remarketing) : به شما امکان می دهد تبلیغاتی را به افرادی نشان دهید که قبلاً از وب سایت شما یا از اپ تلفن همراه شما استفاده کرده باشند. بازاریابی مجدد پویا (Dynamic Remarketing) : گامی فراتر می گذارد و...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول افزایش سرعت صفحه پرستاشاپ و کسب رتبه در گوگلGoogle Page Speed Insightماژولی بی نظیر و تحسین شده و بسیار موثر در افزایش سرعت صفحات وب سایت شماجدیدترین نسخه ماژول 8.1.4
899,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Awesome URL – Remove IDs (Numbers) & ISO Code In URL ماژول ریدایرکت پرستاشاپ - Awesome URL افزونه ای است برای حذف شناسه ها و کد ISO در URL، ایجاد خودکار URL های دوستانه با هدایت URL های قدیمی (با کد ID و ISO) به...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Total Image Optimization Pro - Lossless Compressionماژول بهینه سازی تصاویر پیشرفته برای پرستاشاپ ابزار فشرده‌سازی تصویر پرستاشاپ بدون افت کیفیت جهت بهینه‌سازی تصاویر فروشگاه شما، پاک کردن تصاویر بدون استفاده و...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول گوگل شاپینگ پرستاشاپ
199,000 تومان