×
×

ماژول سئو پرستاشاپ - افزونه سایت مپ چند فروشگاهی پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720333

ماژول سئو پرستاشاپ - افزونه سایت مپ چند فروشگاهی پرستاشاپ

اگر صاحب یک وب سایت چند زبانه پرستاشاپی هستید، اگر از قابلیت مولتی شاپ (چند فروشگاهی) پرستاشاپ استفاده می کنید، ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ مناسب شماست. این ماژول تجاری پرستاشاپ سایت مپ (Site-Map) یا نقشه سایت همه آدرس های اینترنتی فروشگاه آنلاین خود را به صورت خودکار با استفاده از کران جاب به همه زبان های فعال وموجود و برای همه فروشگاه های خودایجاد کنید. این سایت مپ پیشرفته همه محصولات، دسته بندی ها و تصاویر تولیدکنندگان محصولات (Manufacturer) وب سایت شما را به خوبی پوشش می دهد.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

DEMO  

دموی ماژول سئو پرستاشاپ - افزونه سایت مپ چند فروشگاهی پرستاشاپ

برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات این ماژول می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.

دموی ماژول در وب سایت

دموی ماژول در پنل مدیریت

بررسی اجمالی ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ

بررسی اجمالی ماژول سئو پرستاشاپ - افزونه سایت مپ چند فروشگاهی پرستاشاپ

اگر صاحب یک وب سایت چند زبانه پرستاشاپی هستید، اگر از قابلیت مولتی شاپ (چند فروشگاهی) پرستاشاپ استفاده می کنید، ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ مناسب شماست. این ماژول تجاری پرستاشاپ سایت مپ (Site-Map) یا نقشه سایت همه آدرس های اینترنتی فروشگاه آنلاین خود را به صورت خودکار با استفاده از کران جاب به همه زبان های فعال و موجود و برای همه فروشگاه های خود ایجاد کنید. این سایت مپ پیشرفته همه محصولات، دسته بندی ها و تصاویر تولیدکنندگان محصولات (Manufacturer) وب سایت شما را به خوبی پوشش می دهد.

کاری که ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ برای شما انجام می دهد

کاری که ماژول سئو پرستاشاپ - افزونه سایت مپ چند فروشگاهی پرستاشاپ برای شما انجام می دهد

بهینه سازی جستجوی طبیعی (سئو پرستاشاپ) در همه موتورهای جستجو

سئوی فروشگاه خود را با ایجاد یک نقشه سایت حرفه ای بهبود بخشید! آدرس های اینترنتی فروشگاه خود را در موتور جستجوی گوگل، بینگ و اسک (Ask) سریع و آسان فهرست بندی یا ایندکس کنید. با ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ ، می توانید تولید و پیکربندی نقشه های سایت خود را به طور خودکار انجام دهید، بنابراین نیازی به هیچ نگرانی نیست.

ایجاد چهار نوع نقشه سایت با ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ

ایجاد چهار نوع نقشه سایت با ماژول سئو پرستاشاپ - افزونه سایت مپ چند فروشگاهی پرستاشاپ

ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ ، کاملاً خودکار است و به شما این امکان می دهد تا چهار  نوع نقشه سایت ایجاد کنید:

یک نقشه سایت که شامل تمام URL های صفحات محصول شما می شود.

یک نقشه سایت که شامل تمام URL های صفحات دسته بندی شما می شود.

یک نقشه سایت که شامل تمام URL های صفحات CMS شما می شود.

یک نقشه سایت که شامل تمام URL های صفحات سازنده شما است.

پیکربندی ماژول نقشه سایت پرستاشاپ واقعاً آسان است.

با استفاده از این ماژول تجاری پرستاشاپ می توانید هر نوع نقشه سایتی را بصورت جداگانه پیکربندی کنید.

امکان انتخاب نوع محصول، دسته بندی، صفحه CMS  یا سازنده

امکان انتخاب فروشگاه (چند فروشگاهی – مولتی استور)

(برچسب "اولویت") : امکان اولویت بندی ایندکس شدن آدرس‌های اینترنتی نقشه سایت از 0.1 تا 1.0

(برچسب  "changefreq") : نشان دهید که صفحات موجود در نقشه سایت قرار است هر چند بار (روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه) تغییر کنند. فرکانس تغییرات را درج کنید تا ربات های گوگل بهتر با روند تغییرات شما آشنا شوند.

انتخاب کنید آدرس های اینترنتی محصول، دسته بندی ها و تصاویر سازنده خود را در نقشه سایت قرار دهید یا خیر.

انتخاب کنید تا موتورهای جستجوی Google، Bing و Ask به طور خودکار در مورد ایجاد نقشه سایت مطلع شوند یا نه (درخواست پینگ)

ایجاد نقشه های سایت واقعاً آسان است : بر روی دکمه "Generate" کلیک کنید و نقشه های سایت به طور خودکار بدون بارگذاری و مصرف بیش از حد منابع سرور و بدون مشکل تایم اوت تولید می شوند. مناسب برای کاتالوگ های بزرگ، متوسط ​​و کوچک محصولات.

نقشه سایت چند فروشگاهی : این ماژول با سیستم پرستاشاپ monostore و multistore  سازگار است. این قابلیت به طور خودکار تمام فروشگاه های شما را شناسایی می کند و به شما امکان می دهد به راحتی نقشه سایت را برای همه آنها ایجاد کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که این ماژول نقشه‌های سایت مختلفی را توسط فروشگاه تولید می‌کند، هر فروشگاه دارای 4 نقشه سایت شامل محصولات، دسته بندی‌ها، صفحات CMS  و سازنده است.

 نقشه سایت چند زبانه : ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ به شما این امکان می دهد تا نقشه سایت را به تمام زبان های فروشگاه خود ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی سئوی فروشگاه خود را به چندین زبان بهبود بخشید. این ماژول برای هر نوع نقشه سایت (محصولات، دسته بندی‌ها، صفحات CMS  و سازندگان) یک نقشه سایت ایجاد می‌کند که شامل URL به همه زبان‌ها است، همانطور که Google توصیه می‌کند. نقشه های سایت این ماژول تجاری پرستاشاپ بر اساس دستورالعمل های رسمی گوگل هستند تا بهترین نتایج سئو را دریافت کنید.

 نمایه سازی تصویر : یکی دیگر از ویژگی های ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ امکان گنجاندن تصاویر محصول، دسته بندی ها و تولیدکنندگان در نقشه سایت است تا گوگل بتواند آنها را فهرست کند. فروشگاه شما را از جستجوی تصویر گوگل قابل مشاهده و قابل دسترسی می کند، که به طور خودکار دید فروشگاه شما را افزایش می دهد.

 فهرست نقشه سایت : ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ به طور خودکار یک فهرست نقشه سایت ایجاد می کند تا مدیریت نقشه های سایت شما را آسان تر کند، همانطور که گوگل توصیه می کند. ایندکس شامل تمامی آدرس های نقشه سایت شما می باشد، فقط باید آدرس نمایه نقشه سایت را در گوگل وبمستر تولز وارد کنید تا تمامی نقشه های سایت خود را به یکباره ارسال کنید.

 تقسیم خودکار نقشه های سایت بزرگ : ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ می تواند نقشه سایت را برای همه اندازه های کاتالوگ ایجاد کند. گوگل فقط نقشه های سایتی را می پذیرد که تا 10 مگابایت یا 50000 آدرس اینترنتی داشته باشند، به همین دلیل است که ماژول ما به طور خودکار نقشه های سایت بزرگ را به چندین فایل تقسیم می کند تا در گوگل مشکلی نداشته باشید.

 ایجاد خودکار از طریق  کران جاب : در داخل ماژول یک URL Cron پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد تمام نقشه های سایت خود را بطور خودکار و به طور منظم بدون نیاز به انجام کاری تولید کنید. شما فقط باید این url را در یک ماژول Cron یا در پنل میزبان خود کپی و جایگذاری کنید تا این وظایف به طور خودکار و به طور منظم انجام شوند.

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ ابزار کلیدی برای سئو به شمار می رود. این ماژول تجاری پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد که تمام URL های فروشگاه خود را به گوگل و سایر موتورهای جستجو ارسال کنید و تضمین می کند که بهترین دید ممکن را به شما می دهد.

ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد که با چند کلیک تمام صفحات و همه محصولات، دسته بندی و تصاویر سازنده فروشگاه های خود (چند فروشگاه) را به همه زبان ها (چند زبانه) فهرست کنید.

به این ترتیب نقشه های سایت به کاربران این امکان را می دهد که فروشگاه شما را در موتور جستجو راحت تر پیدا کنند، چه از طریق جستجوی عمومی یا جستجوی تصویر. ویژگی های چند زبانه و چند فروشگاهی یک مزیت واقعی است و به کاربران ملیت های مختلف و با نیازهای متفاوت اجازه می دهد تا فروشگاه های شما را با کمترین زحمت پیدا کنند.

 امکانات 

امکانات ماژول سایت مپ پیشرفته چند فروشگاهی پرستاشاپ

امکانات ماژول سئو پرستاشاپ - افزونه سایت مپ چند فروشگاهی پرستاشاپ

ایجاد نقشه سایت از تمام صفحات شما (محصولات، دسته بندی ها، صفحات CMS و سازندگان)

پیکربندی واقعاً آسان

ایجاد نقشه سایت واقعاً آسان (بدون اضافه بار بر روی سرور)

ایجاد نقشه سایت برای تمامی فروشگاه های شما (سازگار با چند فروشگاهی)

ایجاد آدرس‌های اینترنتی به همه زبان‌های فروشگاه شما (فروشگاه چند زبانه)

نمایه سازی تصاویر محصول، تصاویر دسته بندی و تصاویر سازنده در نقشه سایت

ایجاد نقشه های سایت بر اساس دستورالعمل های رسمی گوگل

ایجاد یک فهرست نقشه سایت برای ارسال نقشه های سایت خود به یکباره

تقسیم خودکار نقشه های سایت بزرگ

ایجاد خودکار نقشه سایت از طریق کران جاب

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720333

مشخصات

دسته بندی
ماژول های سئو و سایت مپ پرستاشاپ
مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با
V1.5.0.0 - V1.7.X
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
(1)
ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت در پرستاشاپ - Performance Pro شامل قابلیت های مختلفی از جمله بهینه سازی تصاویر (WebP)، کش (cache) صفحه، ابزارهای تمیز کردن، بارگذاری تنبل، بهینه سازی صفحه، بهینه سازی HTML، تجزیه و تحلیل...
ماژول ایندکس گوگل پرستاشاپ - Google Indexing API به شما امکان می‌دهد مستقیماً هنگام به‌روزرسانی صفحات به Google اطلاع دهید. این ابزار به Google اجازه می‌دهد تا صفحات را برای یک خزیدن جدید زمان‌بندی کند، بنابراین...
ماژول مدیریت CSS در above-the-fold پرستاشاپ، یکی از بهترین افزونه های افزایش سرعت رندر صفحات وب سایت شماست که به طور رضایت بخشی، اتلاف زمان مشتریان شما را به حداقل می رساند و به پیمایش سریعتر مشتریان کمک می کند و مشکل...
(1)
نظارت، بهینه سازی، تعمیر، یکپارچه سازی و تمیز کردن جداول پایگاه داده تخصص ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت است. افزایش کارایی و سرعت پرستاشاپ و رفع خطاهای دیتابیس، پایگاه داده شما را 100٪ بهینه و بدون خطا نگه...
به لطف ماژول سئو پرستاشاپ اسمارت کیورد - SmartKeyword SEO از بهترین قابلیت ها و ابزار بهبود سئو پرستاشاپ در یک ماژول بهره مند شوید. این ماژول پرستاشاپ آل این وان است و امکاناتی شامل ریدایرکت 301، راهنمای بهینه سازی...
ماژول لیزی لود پرستاشاپ - بارگذاری تنبل تصاویراگر از قالب ترنسفورمر Transformer یا قالب پاندا پرستاشاپ استفاده می کنید، دیگر نیازی به استفاده از این ماژول ندارید، ویژگی بارگذاری تنبل یکی از ویژگی های داخلی قالب های...
(2)
ماژول اسکیما مارک آپ پرستاشاپ ماژول اسکیما مارک آپ پرستاشاپ یک افزونه بسیار سریع و سبک برای افزودن اتوماتیک وخودکار داده های مارک آپ ساختار یافته(structured data markup) schema.org در قالب JSON-LDتوصیه شده به وب سایت...
ماژول کشینگ پیشرفته پرستاشاپ - افزونه افزایش سرعت صفحات ماژول کشینگ پیشرفته پرستاشاپ - افزونه افزایش سرعت صفحات
پیشنهاد ویژه محدود
1,380,290 تومان1,663,000 تومان
ماژول کشینگ پیشرفته پرستاشاپ - افزونه افزایش سرعت صفحاتماژول حافظه کش پیشرفته پرستاشاپ یک ماژول مفید سمت سرور است، از این افزونه برای کش کردن صفحات به منظور کاهش زمان بارگذاری سمت سرور استفاده می شود، به طور کلی این...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول سئو پرستاشاپ - افزونه سایت مپ چند فروشگاهی پرستاشاپ
199,000 تومان