×
×

ماژول مدیریت سریع جزییات سفارشات پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720274

ماژول مدیریت سریع جزییات سفارشات پرستاشاپ

زمان کمتری برای مدیریت و آماده سازی سفارشات صرف کنید حتی بدون نیاز به باز کردن تک تک سفارشات! اکنون می توانید جزئیات سفارشات خود را مستقیماً از لیست سفارشات مشاهده کنید. این ماژول در زمانی که تعداد زیادی سفارش دارید، یک صرفه جویی واقعی در زمان است.

Fast Access to Order Details - Quick View  Overview Module

جدیدترین نسخه ماژول (1.1.16)

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ویدیوی ماژول ویرایش سفارشات پرستاشاپ

بررسی اجمالی ماژول

بررسی اجمالی ماژول

با این ماژول مدیریتی پرستاشاپ، زمان کمتری برای مدیریت و آماده سازی سفارشات صرف کنید حتی بدون نیاز به باز کردن تک تک سفارشات! اکنون می توانید جزئیات سفارشات خود را مستقیماً از لیست سفارشات مشاهده کنید. این ماژول در زمانی که تعداد زیادی سفارش دارید، یک صرفه جویی واقعی در زمان است.

صرفه جویی در زمان با ماژول مدیریت سریع سفارشات پرستاشاپ

صرفه جویی در زمان

دیگر نیازی به باز کردن سفارشات ندارید! این ماژول در کنار هر سفارش، یک نماد سبز رنگ در صفحه "سفارشات" شما اضافه می کند. شما فقط باید ماوس خود را روی هر نماد حرکت دهید و یک پنجره بازشو به طور خودکار با جزئیات هر سفارش ظاهر می شود (لازم نیست روی آن کلیک کنید ، فقط ماوس خود را بر روی آن حرکت دهید.)

آماده سازی سریع سفارشات پرستاشاپ

آماده سازی سریعتر سفارشات

دیگر نیازی نیست که هر سفارش را یکی یکی باز کنید تا بدانید داخل آن چه چیزی وجود دارد. اگر سفارشات زیادی دارید، این ماژول برای شما بسیار مناسب است و کار روزمره شما را قطعا ساده تر می کند. این ماژول را برای کارمندان بخش پذیرش سفارشات خود تهیه کنید و کار آنها را بسیار راحت تر کنید.

ویرایش ریل تایم سفارشات

ویرایش به صورت زمان واقعی (ریل تایم)

برای تهیه سفارشات دیگر نیازی به رفت و برگشت پیاپی به پنل مدیریت خود ندارید، می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را مستقیماً از طریق یک پنجره پاپ آپی مشاهده، کپی / جایگذاری کنید از جمله :

سفارش:  شماره، مرجع، تاریخ، روش پرداخت، وضعیت ، انتخاب سفارش (به محض تأیید سفارش ظاهر می شود.)

محصولات: تصویر، نام، مشخصات، مرجع محصول، مرجع تامین کننده، مقدار، قیمت واحد، تحویل، تخفیف، هزینه کل بسته بندی هدیه

حمل و نقل: حامل، آدرس تحویل و صورتحساب (شرکت ، نام ، نام خانوادگی، آدرس 1، آدرس (2)، کد پستی، شهر، ایالت، کشور، تلفن خانه، تلفن همراه، شماره شناسایی، شماره مالیات بر ارزش افزوده)، هدیه - بسته بندی، بسته بندی بازیافت شده، شماره پیگیری

پیام نوشته شده توسط مشتری در هنگام سفارش + پیام هدیه

مشتری: نام ، نام خانوادگی ، آدرس ایمیل

برای سفارشات بزرگ، ماژول یک نوار پیمایشی عمودی (اسکرول بار) در سمت راست پنجره اضافه می کند تا بتوانید به تمام اطلاعات سفارش داخل پنجره دسترسی پیدا کنید.

پرینت سفارشات پرستاشاپ

امکان پرینت کامل صفحه

بر روی نماد چاپ در گوشه سمت راست بالای پنجره (کنار علامت ضربدر برای بستن پنجره) کلیک کنید تا محتوای پنجره چاپ شود. فقط محتوای پنجره چاپ خواهد شد و طول آن تمام صفحه را می گیرد (شما می توانید آن را در تصاویر صفحه ماژول مشاهده کرده و در نسخه دموی ماژول امتحان کنید.)

DEMO  - دموی ماژول

برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات ماژول مدیریت سریع جزییات سفارشات پرستاشاپ می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.

دموی ماژول در وب سایت

دموی ماژول در پنل مدیریت

سازگار با قابلیت چند فروشگاهی پرستاشاپ

سازگار با چند فروشگاهی

این ماژول با ویژگی چند فروشگاهی پرستاشاپ کاملا سازگار است و می تواند در فروشگاه های مختلف از آن استفاده کنید!

مشتریان از چه قابلیت این ماژول پرستاشاپی خوشحال خواهند شد؟

آنچه مشتریان شما دوست دارند

این ابزار بسیار مفید به شما این امکان  را می دهد تا مدیریت سفارشات خود را به بهترین شکل انجام دهید و مشتریان از سرعت عمل شما خرسند و راضی خواهند بود.

 امکانات منحصر به فرد این ماژول

دسترسی آسان و سریع به جزئیات سفارش و اطلاعات مربوط به سفارشات

به روند پردازش سفارش شما اجازه می دهد تا در زمان بسیار صرفه جویی کنید.

می توانید محتوای پنجره را به صورت (تمام عرض) پرینت بگیرید.

نصب و استفاده آسان از ماژول

سازگار با چند فروشگاهی

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720274

مشخصات

ناشر
Línea Gráfica
دسته بندی
ماژول های مدیریت پرستاشاپ
مناسب برای
سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با
V1.5.0.0 - V1.7.X
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی
بله
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.7.7.3 - 1.7.7.5
محصولات مرتبط
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول خروجی گیری پیشرفته از سفارشات پرستاشاپOrders (CSV, Excel) Export PRO Moduleنسخه 6.0.1ترجمه کامل به زبان فارسی لطفا برای دیدن تصاویر بیشتر و توضیحات به سربرگ "توضیحات" مراجعه کنید.
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
یکی از برترین ماژول های خروجی گیری از سفارشات در قالب فایل CSV و ExcelOrders (CSV, Excel) Export Moduleتست شده بر روی پرستاشاپ 1.6.1.24 و 1.7جدیدترین نسخه ماژول (4.7.0)
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(2)
ماژول حرفه ای ویرایش سفارشات پرستاشاپ کاری از شرکت Silbersaitenماژول ویرایش سفارش - تغییر و اصلاح سفارش های موجودOrder Edit - Change and Modify existing order Moduleجدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاور (2.0.42)
599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(2)
ماژول مدیریت و ویرایش سفارشات پرستاشاپ شرکت ETS SoftOrder Manager: Edit, delete, export, quick view & more Moduleبهترین ماژول مدیریت سفارشات پرستاشاپ - نسخه اوریجینالکاری از شرکت قدرتمند ETS -Soft - نسخه...
بسته خدمات انتقال مجنتو به پرستاشاپ - Magento to PrestaShop بسته خدمات انتقال مجنتو به پرستاشاپ - Magento to PrestaShop
پیشنهاد ویژه محدود
1,585,390 تومان2,599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
بسته خدمات انتقال مجنتو به پرستاشاپ - Magento to PrestaShopانتقال تضمینی فروشگاه مجنتو شما به فروشگاه ساز محبوب پرستاشاپ پکیج انتقال امن محصولات، شاخه ها، مشتریان، سفارشات، صفحات CMS فروشگاه مجنتو شما به...
899,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
این ماژول اسلایدر تصویر پرستاشاپ کاری از etssfot است، این افزونه نمایش اسلاید تصویر پیش‌فرض پرستاشاپ را در صفحات محصول بهبود می‌بخشد و به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی تمام تصاویر محصول را مرور کنند. مشتریان بالقوه...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop Invoice number change جدیدترین نسخه ماژول تغییر شماره فاکتور پرستاشاپ در نیوزپاور : ویرایش 1.2.2به لطف این ماژول پرستاشاپ هوشمند می توانید شماره فاکتورهای تولید شده توسط فروشگاه خود را تغییر دهید. می توانید...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول مدیریت سریع جزییات سفارشات پرستاشاپ
199,000 تومان