×
×

ماژول چت واتسپ پرستاشاپ Whatsapp Prestashop Module

شناسه محصول:
PS-720038

ماژول چت واتسپ پرستاشاپ Whatsapp Prestashop Module

WhatsApp Live Chat With Customers & WhatsApp Business Module v1.6 & 1.7

بروزترین نسخه ماژول بینظیر چت واتساپ پرستاشاپ (1.9.8)

یکی از پرفروش ترین ماژول های شبکه اجتماعی پرستاشاپ

ترجمه کامل به زبان فارسی

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول چت واتسپ پرستاشاپ Whatsapp Prestashop Module

از طریق اپ WhatsApp ، محبوب ترین برنامه پیام رسان، با مشتریان خود گپ بزنید و به سوالات آن ها پاسخ دهید. این ماژول یکی از ماژول های ضروری برای فروشگاه پرستاشاپی شماست و این امکان را برای شما فراهم می کند تا روابط قوی تری با مشتریان خود بصورت آنی برقرار کنید و به آسانی به مشتریان در خریدهایشان کمک و راهنمایی نمایید.

برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات این ماژول تجاری چت واتسپ پرستاشاپ می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.

ماژول چت واتساپ پرستاشاپ، یکی از برترین ماژول های شبکه های اجتماعی پرستاشاپ، ارتباطات شما با مشتریان را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

پس از خرید  و نصب ماژول چت واتساپ پرستاشاپ بر روی فروشگاه خود، مشتریان شما می توانند از طریق واتس اپ و مستقیماً از طریق وب سایت فروشگاه شما و یا تلفن همراهشان با شما تماس بگیرند! همه و همه این امکانات تنها با استفاده از یکی از پر کاربردترین برنامه های پیام رسان در جهان! ماژول واتساپ حرفه ای پرستاشاپ!

مشتریان شما نیازی ندارند شماره تلفن شما را در لیست مخاطبین خود داشته باشند. فقط با یک فشار یک دکمه در وب سایت شما، برنامه WhatsApp آماده می شود تا مشتریان بتواند برای شما پیام ارسال کند. به همین سادگی !

همین حالا ماژول تجاریWhatsApp پرستاشاپ را خریداری کنید! شماره موبایل خود را وارد کنید و از مزایای بیشماری که ماژول واتس اپ به کاربران تجاری خود ارائه می دهد نهایت استفاده را ببرید. با استفاده از این ماژول کسب و کار شما قادر خواهد بود بصورت خودکار، به سازماندهی و پاسخ سریع به پیام های مشتریانتان بپردازید و با آن ها تعامل داشته باشید. تلفن ثابت معمولی نیز در این ماژول پشتیبانی می شود.

ماژول تجاری چت واتساپ پرستاشاپ، محبوب ترین برنامه چت در بیش از نیمی از جهان است!

ماژول تجاریWhatsApp پرستاشاپ، محبوب ترین برنامه پیام رسانی در 109 کشور  دنیا شناخته شده است، که نرخ نفوذ در بیش از 58٪ از 187 کشور دنیا را نشان می دهد. استفاده از ماژول واتساپ یک نیاز حیاتی برای کسب و کار شماست! فرصت را از دست ندهید!

بسیاری از مشتریان آنلاین در حالی که خرید خود را انجام می دهند به کمک و پشتیبانی یک پشتیبان آنلاین نیاز خواهند داشت. در واقع ، اکثر مشتریان فروشگاه های آنلاین می گویند که داشتن امکان پاسخ دادن به سوالاتشان توسط پشتیبان آنلاین در حالی که مشغول خرید آنلاین هستند، یکی از مهمترین ویژگی هایی است که یک فروشگاه آنلاین می تواند ارائه دهد و بسیار ضروری است و مشتریان به وجود این قابلیت بسیار اهمیت می دهند. یک سیستم گفتگوی آنلاین مانند واتساپ، دسترسی سریع مشتریان را برای دریافت کمک و خدمات به شما فراهم می کند. با استفاده از ماژول واتساپ حرفه ای پرستاشاپ، زمان انتظار مشتریان شما نسبت به استفاده از " امکان تماس تلفنی " بسیار کمتر است و مشتریان می توانند کارهای دیگری را انجام دهند در حالی که منتظر پاسخ شما نیز باشند.

ماژول چت تجاریWhatsApp پرستاشاپ ، میزان فروش شما را به طور چشمگیری افزایش می دهد ! بازدهی و نرخ تبدیل فروشگاه خود را بالا ببرید!

نکته اصلی و مهمترین دلیل استفاده از این ماژول، این است که مشتریان شما کسی را دارند که می توانند در صورت گیج شدن، داشتن ابهام و یا سوال (که می تواند در صورت عدم پاسخ مناسب به آن، فروش شما از بین برود !)، بلافاصله از طریق ماژول  واتساپ، از راهنمایی شما استفاده کنند.

این ماژول به شما اطمینان خاطر می دهد که سبدهای خرید شما به خرید حتمی مشتری ختم می شوند. ثابت شده است که برقراری چنین تماس فوری مانند ارتباط از طریق واتساپ ، یکی از اقداماتی است که می توانید در فروشگاه خود اجرا کنید و بازدیدهای بیشتری را به خرید تبدیل می کند.

ماژول تجاری واتسپ پرستاشاپ Whatsapp Prestashop Module هیچ هزینه اضافی را به شما تحمیل نمی کند ، شما فقط با پرداخت هزینه ماژول، می توانید آن را در فروشگاه خود نصب کنید و مادام العمر از امکانات بینظیر آن بهره مند شوید.

امکان نمایش دکمه WhatsApp در چندین موقعیت مختلف در فروشگاه مانند: در صفحه اصلی ، در صفحه محصول ، در پرداخت ، در هنگام ایجاد حساب و ... در جایی که می خواهید آن را نمایش دهید و به سادگی پیکربندی کنید!

برای هر دکمه می توانید شماره تلفن متفاوتی تنظیم کنید ! به عنوان مثال: شما می توانید یک شماره برای خدمات مشتری پس از فروش ، یک شماره دیگر برای سوالات مربوط به کاتالوگ محصول تعیین کنید و فقط آن را در صفحه محصول نمایش دهید ، یک شماره دیگر برای پشتیبانی در فرآیند خرید و فقط در سبد خرید و ... نمایش دهید.

برنامه WhatsApp به طور خودکار باز می شود ! هم روی کامپیوتر و هم تلفن همراه! مشتری شما نیازی به افزودن شماره تلفن شما به دفترچه آدرس خود یا وارد کردن آن به صورت دستی ندارد. گپ و گفتگو به صورت خودکار با شماره تلفن شما ، چه در نسخه وب و چه در تلفن همراه ، باز می شود و مشتری به هیچ وجه نیازی به واردسازی شماره شما در واتساپ خود، ندارد.

شما می توانید نمایندگان یا پشتیبانان مختلف برای فروشگاه تعریف و استخدام کنید و برای هر کدام، یک نام ، بخش و شماره تلفن متفاوت تنظیم کنید. به عنوان مثال، می توانید گزینه های پشتیبانی فروشگاه خود را طبقه بندی کنید و یک شماره برای خدمات پس از فروش ، یک شماره دیگر برای مشاوره تجاری ، پشتیبانی فنی و ... داشته باشید

می توانید یک جدول زمانی تعیین کنید!  برای نمایش یا پنهان کردن دکمه می توانید پیامی خارج از ساعت نشان دهید و یا یک پیوند جایگزین برای هدایت مشتری تنظیم کنید. (مثلاً در صورت غیرفعال بودن WhatsApp ، مشتری را به صفحه تماس با ما هدایت کنید)

دارای گزینه ای برای اشتراک گذاری محصول! می توانید صفحه ای را که مشتری از آن پیام WhatsApp می فرستد، پیکربندی کنید تا آن را مستقیماً برای شما ارسال کند یا با هر یک از مخاطبین مشتری، به اشتراک گذاشته شود. به عنوان مثال ، مشتری ممکن است کالایی را با یکی از مخاطبین خود به اشتراک بگذارد.

 فیلتر بر اساس گروه مشتری ، دستگاه (کامپیوتر، تبلت، موبایل) و  یا زبان فروشگاه : به عنوان مثال، شما می توانید دکمه واتساپ را فقط برای گروهی از مشتریان یا فقط به یک زبان خاص نمایش دهید. یا فقط در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده شود نه زمانی که مشتریان از طریق رایانه شخصی به فروشگاه شما دسترسی پیدا می کنند. شما حتی می توانید یک طراحی خاص دکمه واتساپ را برای دستگاه های تلفن همراه داشته باشید و طرح دیگری را برای دستگاه های دسکتاپ داشته باشید.

 پشتیبانی از گروه WhatsApp : می توانید دکمه واتساپ را طوری پیکربندی کنید که یک گروه خاص از مشتریان WhatsApp را باز کند.

از طریق پنل مدیریت برای مشتریانتان پیام به واتساپ آن ها ارسال کنید : می توانید از طریق لیست سفارشات و از لیست مشتریان پیام ارسال کنید. فقط با یک کلیک !

برای شروع گپ و گفتگو یک پیام از پیش تعریف شده تنظیم کنید : به طوری که با مراجعه مشتری به WhatsApp این پیام از قبل وارد شده نمایش داده شود.

طراحی دکمه را با استفاده از CSS تغییر دهید  و سفارشی سازی کنید : انجام تغییرات رنگ و سفارشی سازی به راحتی و بدون نیاز به تغییر فایل های اصلی فروشگاه.

کد JavaScript اضافه کنید : برای مثال ، تنظیم رویدادها برای دکمه واتساپ (به عنوان مثال Google Analytics).

از طریق وب سایت WhatsApp و از طریق تلفن همراه خود به سوالات و پرسش ها پاسخ دهید. البته می توانید از طریق وب سایت WhatsApp، از طریق برنامه PC و از طریق تلفن همراه به پیام های خود نیز پاسخ دهید.

پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی : شما می توانید از ماژول در تمام مغازه های فروشگاه خود استفاده کنید ، و می توانید پیکربندی متفاوتی برای هر یک از آنها ایجاد کنید.

کاملا ریسپانسیو و پاسخگو : این ماژول از همه دستگاه ها (با اندازه صفحات مختلف) پشتیبانی می کند: رایانه شخصی ، تبلت و تلفن همراه. علاوه بر این ، با تمام مرورگرها نیز به خوبی سازگار است.

سازگاری کامل با تمام قالب ها و بقیه ماژول های فروشگاه شما : شما می توانید  این ماژول را با هر قالبی که دارید، استفاده کنید و با سایر ماژول هایی که در مغازه خود نصب کرده اید نیز کار خواهد کرد.

متن های چند زبانه : همه فیلدهای متنی این ماژول به زبان های فروشگاه قابل ترجمه هستند.

اخرین تغییرات ماژول

نسخه 1.9.8 :

ایجاد سازگاری با پرستاشاپ 8.00 به بعد

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720038

مشخصات

موضوع
پرستاشاپ
دسته بندی
ارتباط با مشتریان و بازاریابی شبکه اجتماعی
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
زبان
فارسی
سازگار با
Prestashop 1.6.x - 1.7.x
پشتیبانی تیم نیوزپاور
پشتیبانی یک ماهه پرستانیوز - در صورت تمایل امکان نصب و تنظیم رایگان نیز وجود دارد.
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
واکنش گرا (Responsive)
100%
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.6.1.24 - 1.7.6.7 - 1.7.7.3 - 1.7.8.2 - 1.7.8.6 - 1.7.8.7 - 1.7.8.8 - 8.00 - 8.01

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
2 نظر
★★★★★ عالی 2
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (2)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
ماژول سفارش مستقیم در واتسپ و نوتیفیکیشن اتوماتیک WhatsApp Direct Ordering & Automatic Notification Module ارسال اعلان‌ها به مشتریان به صورت خودکار و اجازه دادن به مشتری برای سفارش مستقیم از طریق واتس‌اپ با مراحل...
برای تقویت رابطه بین شما و مشتریانتان، با ماژول فید اینستاگرام پیشرفته برای پرستاشاپ ، فیدهای اینستاگرام تمیز و پاسخگو را در سایت خود نمایش دهید. سازگار با API جدید اینستاگرام. Advanced Instagram Feed Module For...
ماژول سئو شبکه های اجتماعی پرستاشاپ - افزونه SEO Open Graphs Tags SEO Open Graphs Tags Social Media Module آخرین و جدیدترین ماژول اضافه شده به کاتالوگ محصولات شرکت FME به شما این امکان را می دهد تا به درستی تگ های...
ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی ،امکان ورود از طریق 14 شبکه اجتماعی و همگام سازی مشتریان با سامانه های ایمیل مارکتینگ مانند Mailchimp را به فروشگاه شما...
ماژول تماس از طریق شبکه های اجتماعی پرستاشاپ شرکت Codecanyon با استفاده از این ماژول خوش ساخت می توانید 9 گزینه تماس با دسترسی سریع و شناور در فروشگاه خود اضافه کنید. در ماژول ویجت چت شبکه های اجتماعی پرستاشاپ، گزینه...
(1)
این ماژول پرستاشاپ به طور خودکار محصولات شما را در بازه های زمانی برنامه ریزی شده در صفحات شما در شبکه های اجتماعی انتخاب شده منتشر می کند. این شبکه های اجتماعی عبارت اند از توییتر، Linkedin ، Flickr ، Tumblr ، تلگرام...
لینکی به سبد های خرید خود ایجاد کرده و محصولات انتخابی خود را به طور خودکار به این لینک اضافه کنید. می توانید از این لینک در خبرنامه ها ، اشتراک در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ، واتس اپ و ... استفاده کنید. می توانید سبد...
(1)
ماژول تولید کننده Open Graph پرستاشاپ + اشتراک در سوشال مدیا  به صورت خودکار به شما امکان تولید برچسب های گراف باز (Open Graph Tag) را برای نمایش محتوایی زیبا هنگام اشتراک فروشگاه خود در شبکه های اجتماعی می دهد.بسیار...
در کنارش خریداری شده
ماژول نظرات پیشرفته پرستاشاپ با قابلیت درج تصویراین ماژول تجاری پرستاشاپ به مشتریان شما اجازه می دهد تا به رتبه بندی محصولات بپردازند و با درج دیدگاه و نظرات خود به همراه عکس بر روی محصولات، باعث بهبود نتایج شما در...
(6)
ماژول صفحه ساز پرستاشاپ - Creative Elements - المنتور با المنتور پرستاشاپ یکی از ماژول های جذاب صفحه ساز پرستاشاپ می توانید به ایجاد و طراحی صفحات دلخواه بپردازید. کافی است Darg&Drop کنید. با خرید ماژول صفحه ساز...
(4)
بهترین ماژول سئو پرستاشاپ - SEO AuditSEO Audit - SEO Analytics, Pretty URL, Image & Sitemapبا استفاده از این ماژول خارق العاده رنک یک گوگل شوید! یکی از برترین ماژول های سئو فوق حرفه ای و همه کاره پرستاشاپبا...
ماژول فروش ضربدری پرستاشاپ - پیشرفتهماژول فروش ضربدری ویژه پرستاشاپ با قابلیت درج در همه صفحات از جمله صفحه اصلی ، صفحه محصول ، صفحات CMS یکی از بهترین ماژول های فروش ضربدری All in one شرکت ETs-soft دارای تنظیمات...
(4)
ماژول BLOG - افزونه قدرتمند وبلاگ برای پرستاشاپماژول Blog  - سیستم وبلاگ نویسی در پرستاشاپ را برای شما فراهم می‌کند و براحتی می‌توانید بخشی با امکانات فوق حرفه ای وبلاگ در فروشگاه خود راه اندازی نمایید و به تولید...
(5)
ماژول باشگاه مشتریان پرستاشاپ - افزونه پاداش دهی و بازاریابیLoyalty, referral & affiliate program (reward points)ماژول Loyalty, referral & affiliate program (reward points) Module محصول از شرکت ETS-Soft،...
ماژول سبد خرید سایدبار پرستاشاپ ماژول سبد خرید سایدبار پرستاشاپ یکی از بهترین انتخاب ها برای پرستاشاپ 1.7 است.به کاربران خود کمک کنید تا سبد خرید را در نوار کناریوب سایت به صورت کشویی بدون خروج از صفحه بررسی کرده و...
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر
پیشنهاد ویژه محدود
(1)
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر ارتقا پایه پرستاشاپ (از نسخه ۱.۷ به آخرین نسخه منتشر شده) خدمات و بسته بروزرسانی پرستاشاپ  به آخرین نسخه ی ارائه شده پرستاشاپ 1.7 یا نسخه دلخواه شما به صورت...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول چت واتسپ پرستاشاپ Whatsapp Prestashop Module
199,000 تومان