×
×

جدیدترین نسخه ماژول بروزرسانی انبوه قیمت های پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720063

جدیدترین نسخه ماژول بروزرسانی انبوه قیمت های پرستاشاپ

Bulk Price Update - Mass Product Price Updater Module

FME Modules

ماژول بینظیر بروزرسانی دسته جمعی قیمت ها در پرستاشاپ کاری از شرکت FME

نسخه 2.2.0

همیشه بروزترین نسخه در نیوزپاور

ترجمه شده به زبان فارسی


مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

جدیدترین نسخه ماژول بروزرسانی انبوه قیمت های پرستاشاپ

Bulk Price Update - Mass Product Price Updater Module

بررسی اجمالی افزونه

ماژولMass Price Update، به شما این امکان را می دهد تا قیمت محصولات را به صورت عمده تغییر دهید. قیمت ها را می توانید برای گروه های خاص در مقادیر ثابت یا درصدی از قیمت های موجود به روز نمایید. همچنین شما می توانید به صورت جداگانه قیمت عمده فروشی، خرده فروشی و قیمت واحد محصولات خود را نیز بروزرسانی کنید.

این ماژول چه کاری برای شما انجام می دهد ؟

بهبود مدیریت کاتالوگ محصولات شما

ماژول بروزرسانی قیمت عمده محصولات پرستاشاپ کاری از شرکت FME است. این پلاگین ابزاری است که باید برای مدیریت وب سایت خود حتما داشته باشید. این ماژول مدیریت وب سایت شما را آسان تر خواهد کرد زیرا فقط با یک کلیک، در یک چشم به هم زدنی می توانید کل محصولات خود را به روز کنید. قیمت ها را می توانید با انتخاب کل گروه و انتخاب نوع به روزرسانی (که می تواند ثابت یا درصدی باشد)، به روزرسانی نمایید. همچنین می توانید به قیمت فعلی محصول، مبلغی را جمع و یا از آن تفریق کنید.

مدیر وب سایت می تواند محصولات را بر اساس دسته ها، تأمین کنندگان و تولیدکنندگان فیلتر کند و سپس یک زیر فیلتر برای آن وجود دارد که می تواند جستجو را محدودتر کند. زیر فیلترها می توانند شامل محصولات جدید، منابع، برچسب ها و محصولاتی که قیمت کمتر از و بیشتر از یک مبلغ خاص دارند، باشند.

با استفاده از این ماژول، مدیر یک وب سایت پرستاشاپی می تواند برنامه ریزی کند تا یک قانون قیمتی خاص را برای یک تاریخ مشخص اعمال کند. این قانون به نحوی قابل تنظیم است که بعد از پایان آن تاریخ مشخص، به صورت خودکار حذف شود و قیمت محصول به قیمت سابق بازگردد.

سایر امکانات بینظیر این ماژول منحصر به فرد ....

ویژگی های اصلی به روز رسانی عمده قیمت در پرستاشاپ:

·       تنظیمات به روزرسانی انبوه قیمت در پیکربندی این ماژول موجود است.

·       از طریق شبکه درختی، می توانید تمام دسته ها را مشاهده کنید و دسته هایی را انتخاب کنید که می خواهید قیمت محصولات آن دسته (یا بخشی از آن دسته) را تغییر دهید.

·       روش به روزرسانی قیمت های محصولات می تواند بر حسب نرخ مشخص یا درصد ثابتی از قیمت فعلی آن باشد.

·       با استفاده از گزینه ها و تنظیمات موجود می توان به سادگی قیمت ها را کم یا زیاد کرد.

·       گزینه هایی برای مقادیر مستقلی مانند قیمت عمده فروشی ، قیمت خرده فروشی یا قیمت واحد در دسترس است که می توان با استفاده از آن، این قیمت ها را تغییر داد.

·       محصولاتی با قیمت صفر تعریف شده اند، با استفاده از این ماژول تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

·       اگر ارزش تخفیف بیشتر از قیمت یک محصول باشد، برای جلوگیری از مقادیر منفی نادیده گرفته می شود.

·       در این ماژول، ویژگی ویرایش قیمت انبوه با قوانین خاص قیمتی اضافه شده است.

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور - بخش تغییرات جدید قیمت تغییر یافته اضافه شده است.

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور - گزینه تغییر بارگیری تغییرات قیمت اضافه شد.

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور - قابلیت به روزرسانی ویژه قیمت ها اضافه شده است.

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور - قابلیت به روزرسانی ترکیبات اضافه شده است.

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور - افزودن قانون پایه برای یک دسته بندی به روز شده، برای به روزرسانی کلی قیمت ها

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور - قانون پایه تامین کننده برای به روزرسانی قیمت ها اضافه شده است.

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور - قانون پایه سازنده برای به روزرسانی قیمت ها اضافه شده است.

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور - قانون پایه محصولات جدید برای به روزرسانی قیمت ها اضافه شده است.

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور - قانون پایه پرفروش ها برای به روزرسانی قیمت ها اضافه شده است.

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور – افزودن قابلیت بروزرسانی قیمت  محصولاتی با کد مرجع خاص با قانون پایه مرجع XX .

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور – افزودن قابلیت بروزرسانی قیمت محصولاتی با برچسب خاص با قانون پایه XX .

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور – بروزرسانی انبوه قیمت محصولاتی که قیمتی کمتر یا بیشتر از قانون پایه XX  دارند.

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور - گزینه ای برای برنامه ریزی تغییرات قیمت با استفاده از کران جاب (cronjobs) اضافه شده است.

·       ویژگی جدید در نسخه جدید خریداری شده توسط نیوزپاور - بلوک پیش نمایش قیمت های بروزرسانی شده اضافه شده است.

اخرین تغییرات ماژول

نسخه 2.2.0 :

رفع باگ و اصلاح نسخه ماژول به جهت سازگاری با نسخه 1.7.8.2 پرستاشاپ به بعد

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720063

مشخصات

دسته بندی
بروزرسانی انبوه قیمت ها در پرستاشاپ
موضوع
پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
یک فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با
PrestaShop Compatibility : V1.5.0.0 - V1.7
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.7.8.7
محصولات مرتبط
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
این ماژول ویرایش انبوه پرستاشاپ، برای شماامکان ویرایش همزمان محصولات را به صورت گروهی فراهم می کند. با ویرایش سریع بسیاری از انواع داده های محصول مانند دسته ها، قیمت ، مقدار و تعداد محصول و غیره در وقت با ارزش خود...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول واردسازی محصولات پرستاشاپ کاری از شرکت GLOBOبا ماژول واردسازی انبوه محصولات پرستاشاپ کاری از شرکت Globo به راحتی محصولات خود را واردسازی کنید، محصولات جدید تعریف کنید و  به آسانی به مدیریت فروشگاه خود...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول به روز رسانی و ویرایش جمعی محصولات در پرستاشاپBulk / Mass editing products Moduleیکی از بهترین ماژول های ویرایش انبوه محصولات در پرستاشاپمناسب برای انجام اصلاحات بر روی محصول / ترکیبات، شاخه، قیمت، مقدار و...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول بروزرسانی انبوه مقدار و  قیمت محصولات + قابلیت ویرایش زنده Mass Product Quantity & Price Update Module ماژول بروزرسانی انبوه مقدار و  قیمت محصولات + قابلیت ویرایش زنده، ماژولی مناسب به ویژه برای انجام عملیات...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop Mass product combinations editorاگر زمان زیادی را صرف فرآیند ویرایش ترکیب‌ها در فروشگاه خود می‌کنید، ماژول ویرایشگر انبوه ترکیبات محصول پرستاشاپ به شما کمک خواهد کرد. با این افزونه پرستاشاپ، می‌توانید به...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Product Catalog (CSV, Excel, XML) Export PRO Moduleماژول خروجی گیری کاتالوگ پرستاشاپ در قالب (اکسل، CSV و Xml) پیشرفتهجدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاورترجمه کامل به زبان فارسیاین نسخه، ویرایش حرفه و پیشرفته از نسل قبلی...
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول خروجی گیری پرستاشاپ - محصولات و سفارشاتAdvanced Export Products Orders Cron CSV Excel Moduleبهترین ماژول خروجی گیری. ابزاری با امکانات کامل که محصولات، سفارش‌ها، دسته‌ها، تامین‌کنندگان، مارک‌ها، خبرنامه‌ها،...
در کنارش خریداری شده
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول ترکیبات اضافی محصول پرستاشاپ، یکی از بهترین روش های افزودن فیلد اضافی در صفحه محصول و درج ترکیب در پرستاشاپ است. براحتی انواع فیلدهای متنوع را با استفاده از این افزونه ممتاز ایجاد کنید و اطلاعات مورد نیاز برای...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
جدیدترین نسخه ماژول بروزرسانی انبوه قیمت های پرستاشاپ
199,000 تومان