×
×

ماژول پرینت لیبل مرسولات پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720297

ماژول پرینت لیبل مرسولات پرستاشاپ

جهت آماده سازی مرسوله جهت ارسال به مشتری

Print Shipping Labels Pro (Address Direct Print) Module

ترجمه کامل به زبان فارسی

جدیدترین نسخه ماژول 4.12.0

ماژول پرینت لیبل مرسولات پرستاشاپ ، چاپ برچسب های حمل مرسولات شما را به صورت خودکار انجام می دهد. همین حالا در فرایند حمل و ارسال مرسولات و در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید. با استفاده از این ماژول فقط بسته هایی را که می خواهید به مشتریان خود تحویل دهید چاپ کرده و روی بسته بندی محصول بچسبانید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول چاپ برچسب مرسوله پرستاشاپ

بررسی اجمالی ماژول

پرینت برچسب های حمل خود را به صورت خودکار انجام دهید و در فرایند حمل و ارسال مرسولات و در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید. با استفاده از این ماژول فقط بسته هایی را که می خواهید به مشتریان خود تحویل دهید چاپ کرده و روی بسته بندی محصول بچسبانید.

کاربرد ماژول چاپ برچسب مرسوله پرستاشاپ چیست؟

کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد

کمک به صرفه جویی در وقت

پرینت لیبل مرسوله شامل آدرس و مشخصات سفارش دهنده با ظاهری شکیل و زیبا

بهبود ظاهر و سرعت آماده سازی بسته بندی مرسولات

همه ما می دانیم که برای اداره یک کسب و کار موفق باید آن را تا حد ممکن خودکار کنیم. با استفاده از این ماژول می توانید برچسب های حمل و نقل محصولاتی را که ارسال می کنید به راحتی چاپ و پرینت کرده و در چند ثانیه بر روی بسته بندی ها بچسبانید.

ماژول پرینت لیبل مرسولات کاملاً قابل تنظیم است. شما این امکان را دارید که هر اندازه صفحه را برای برچسب های خود پیکربندی کنید، به طوری که علاوه بر پشتیبانی از چاپگرهای معمولی حتی از چاپگرهای برچسب مخصوص نیز پشتیبانی می کند. برچسب ها نیز به طور کامل قابل تنظیم هستند، می توانید از متغیرهای مختلفی مانند تاریخ سفارش، شماره سفارش، وزن کل، تاریخ تحویل، شماره فاکتور، اقلام، حامل، آدرس صورتحساب، آدرس تحویل، آدرس بازگشت، بارکد و غیره استفاده کنید. به راحتی به هر شکلی که دوست دارید قرار داده شود تا بتوانید آنها را به راحتی ویرایش و جابجا کنید.

این ماژول محدود به برچسب های حمل مرسولات نیست، با استفاده از این ماژول می توانید امکان چاپ برچسب روی پاکت ها، گواهی خروجی گیری انبار، هرگونه اسناد و برچسب مربوط به سفارشات خود را طراحی و ایجاد کنید.

شما این امکان را دارید که وضعیت سفارشات را پس از خروجی گرفتن از برچسب ها تغییر دهید، به این ترتیب در وقت گرانبهای خود صرفه جویی می کنید.

شما می توانید سفارشات آماده حمل را انتخاب کرده و برچسب آنها را در چند ثانیه تولید کنید. نیازی به استفاده از سایر نرم افزارهای شخص ثالث یا قابلیت های واردسازی یا خروجی گیری نیست.

آنچه مشتریان دوست دارند

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

مشتریان شما بسته ها را با برچسب های حمل و نقل حرفه ای دریافت می کنند، این امر باعث بالا رفتن وجه فروشگاه شما و بهبود تجربه کاربری می شود.

نصب و راه اندازی این ماژول چگونه است؟

نصب و راه اندازی

نصب ماژول بسیار ساده و مانند سایر ماژول های استاندارد پرستاشاپی قابل انجام است.

DEMO  - دموی ماژول

برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات ماژول پرینت لیبل مرسولات پرستاشاپ می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.

دموی ماژول در وب سایت

دموی ماژول در پنل مدیریت

انواع صفحات به طور کامل قابل تنظیم است. می توانید از انواع صفحات پیش فرض برای برچسب ها استفاده کنید یا می توانید با استفاده از ابعاد سفارشی و دلخواه، برچسب مورد نظر خود را تعریف کنید.

قالبهای برچسب به طور کامل قابل تنظیم است. می توانید متغیرها، بارکدها و تصاویر زیادی به برچسب های خود اضافه کنید، این قابلیت به شما این امکان را می دهد که تقریباً هر الگوی برچسب ممکنی را سفارشی سازی کنید.

امکان نشان دادن/پنهان کردن برچسب ها پیش از چاپ وجود دارد، بنابراین لازم نیست کاغذ را هدر دهید. شما این امکان را دارید که قبل از چاپ برچسب ها را روشن یا خاموش کنید، به راحتی می توانید قبل از چاپ برچسب هایی را که قبلاً از برگه جدا شده اند انتخاب کنید تا بتوانید از ورق های برچسب خود تا زمان اتمام مجدد استفاده کنید.

پیکربندی آسان. می توانید قبل از چاپ، برگه برچسب و قالب برچسب را بصورت پیش نمایش ملاحظه کنید.

بارکد. می توانید بر اساس متغیرهای سفارش یا متن ساده، هر بارکدی را که می خواهید تولید کنید.

تصاویر. برچسب های شما می توانند از درج هر نوع تصویری پشتیبانی کنند.

موقعیت یابی مطلق و نسبی. هر قالب برچسب شامل div هایی با موقعیت مطلق است ، به راحتی می توانید آنها را در زمان واقعی جابجا کرده و تغییر اندازه دهید تا طراحی برچسب با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

چاپ دیالوگ در منوی سفارشات. وقتی روی دکمه "چاپ برچسب های حمل و نقل" کلیک می کنید، یک پنجره پاپ آپ در منوی سفارشات ظاهر می شود. از آنجا می توانید برچسب ها را به سرعت پیش نمایش و چاپ کنید.

فیلتر سفارشی برای سفارشات بر اساس تاریخ و وضعیت.

بعد از صادرات وضعیت سفارشات را به روز کنید.

سازگاری کامل با چند فروشندگی پرستاشاپ

توصیه مهم

این ماژول برچسب ها را با فرمت .PDF صادر می کند، برای مشاهده و چاپ آنها به یک نرم افزار پی دی اف خوان نیاز دارید. محبوب ترین آن ADOBE READER است و می توانید آن را از این لینک بارگیری کنید:

http://get.adobe.com/reader

 اخرین تغییرات ماژول

ورژن 4.11.5 :

ایجاد سازگاری با پرستاشاپ 1.7.8

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720297

مشخصات

دسته بندی
آماده سازی مرسولات و ارسال
مناسب برای
سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ
راهنما / آموزش نصب
دارد
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
زبان
فارسی
سازگار با
پرستاشاپ 1.4 - 1.7

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
(2)
ماژول ماژول قالب فاکتور پرستاشاپ قالب فاکتور PDF + تحویل + شماره سفارشی، PDF Invoice Template + Delivery and Custom Number ویرایش الگوی فاکتور پرستاشاپ با این ماژول پرستاشاپ بسیار آسان شده است. این ماژول دارای 20...
این ماژول به شما اجازه می دهد برای هر سفارش ثبت شده در فروشگاه پرستاشاپی خود بتوانید فاکتورهای اصلاحیه با بازپرداخت های جزئی یا کلی صادر کنید. همچنین شما می توانید در صورت تمایل یک فایلPDFاز تمام این فاکتورهای اصلاحیه...
ماژول ویرایش شماره سفارش پرستاشاپ یکی از برترین ماژول های ویرایش شماره سفارش پرستاشاپ و فاکتور + رسید تحویل سفارش و اعتبار در پرستاشاپ می خواهید به جای شماره سفارشات پیش فرض پرستاشاپ از اعداد با ده رقم ، 12 رقم یا 15...
برترین ماژول فاکتور  پرستاشاپ + قالب ساز فاکتور بصورت PDFدیگر برای طراحی فاکتور / رسید تحویل / برگه های اعتباری / PDF  تامین سفارشات نیازی به دانش فنی ندارید. با ماژول پیش فاکتور پرستاشاپ، تحویل و اعتبار در قالب PDF...
با ماژول نمایش قیمت محصول به سایر واحدهای پولی در پرستاشاپ قیمت محصولات را با ارزهای دیگر نمایش دهید. Show additional prices (currencies, taxes, discounts) نمایش قیمت‌های اضافی در صفحه محصول، لیست محصولات و سبد خرید...
(1)
ماژول ایجاد محدودیت روش پرداخت برای پرستاشاپ افزونه Restrict Payment Methods برای Prestashop به شما امکان می‌دهد روش‌های پرداخت در فروشگاهتان را برای مشتریان خاص محدود کنید. این افزونه معیارهای متنوعی را ارائه می‌دهد...
ماژول تعیین کارمزد روش پرداخت در پرستاشاپاین ماژول یک افزونه بسیار کارآمد برای پرستاشاپ است که به شما امکان می‌دهد کارمزد یا هزینه اضافی را برای روش‌های پرداخت مختلف در فروشگاه آنلاینتان تعیین کنید. با استفاده از این...
در کنارش خریداری شده
(2)
ماژول خروجی گیری و آپدیت محصولات پرستاشاپ Products Catalog Export/UpdateProduct Catalog (CSV, Excel) Export/Update Module بی نظیرترین ماژول های پرستاشاپی برای خروجی گرفتن و بروزرسانی محصولات فروشگاه پرستاشاپی شما در...
(2)
ماژول پرداخت در یک صفحه حرفه ای پرستاشاپ One page Checkout PS پرستاشاپ 1.7One Page Checkout PS (Easy, Fast & Intuitive) Moduleروند فروش و صفحه پرداخت فروشگاه خود را برای مشتریان خود بهبود دهید و نرخ تبدیل خود را...
(1)
برترین ماژول وب اَپ و پوش نوتیفیکیشن پیشرفته پرستاشاپAdvance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Moduleماژول وب اَپ و پوش نوتیفیکیشن پیشرفته پرستاشاپ، ماژولی بینظیر برای ساخت و ایجاد وب اپ برای فروشگاه...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول پرینت لیبل مرسولات پرستاشاپ
199,000 تومان