×
×

ماژول فرم ساز پرستاشاپ حرفه ای - Contact Form 7

شناسه محصول:
PS-720027

ماژول فرم ساز پرستاشاپ حرفه ای - Contact Form 7

Contact Form 7 ماژول فرم ساز پرستاشاپ بسیار قدرتمندی است که با استفاده از آن می توانید انواع فرم های های پیشرفته را در فروشگاه پرستاشاپی خود طراحی نمایید. با این افزونه خلق هر فرمی ممکن است! از فرم نظرسنجی گرفته تا انواع فرم رزرواسیون، فرم های شغلی، فرم های محصول و استعلام قیمت و فرم "تماس با ما".

کاری فاخر از ETS-Soft

همیشه جدیدترین نسخه تنها در نیوزپاور

2.2.9

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 44,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

Contact Form 7 - ماژول فرم ساز حرفه ای پرستاشاپ

بررسی اجمالی "ماژول فرم تماس هفت!"

توسعه یافته توسط گروه ETS-Soft

بررسی اجمالی ماژول

Contact Form 7 - ماژول فرم ساز حرفه ای پرستاشاپ، معروف ترین ماژول فرم ساز مبتنی بر سیستم پرستاشاپ است که می تواند به شما در ایجاد انواع فرم های تماس، برای وب سایت آنلاین شما کمک بسیار زیادی کند. این افزونه با امکانات فراوان، دسترسی زیاد و تنوع عالی در ایجاد انواع فرم قطعا پاسخگوی نیاز فروشگاه شما خواهد بود.


Contact Form 7 - ماژول فرم ساز حرفه ای پرستاشاپ چه کاربردی دارد؟

ارتباطات و تعامل شما را با مشتریان بهبود می بخشد.

آیا تاکنون از ماژول " فرم تماس هفت " در فریم ورک وردپرس، که معروف ترین افزونه فرم تماس ساز وردپرسی، با بیش از 5 میلیون نصب فعال است،  چیزی شنیده اید؟ تا به حال از آن استفاده کرده اید؟ قطعا دوستانی که پیش از این آشنایی با وردپرس دارند و به تازگی تجربه مهاجرت از وردپرس به پرستاشاپ داشته اند، نام ماژول فرم تماس هفت را شنیده اند. این افزونه نسخه پرستاشاپی این ماژول معروف وردپرسی است!

افزونه فرم تماس 7 وردپرس، موفق ترین افزونه وردپرسی در بین بیش از 29 هزار افزونه موجود در Wordpress.org است. با تشکر از Takayuki Miyoshi (نویسنده افزونه فرم تماس 7 وردپرس) و تیم وی به دلیل ایجاد چنین افزونه ای عالی برای کاربران وردپرس (ما یکی از این کاربران هستیم) که به ایجاد فرم تماسی شگفت انگیز برای میلیون ها وب سایت وردپرسی کمک بسیار زیادی نموده است.

اگر طرفدار فرم تماس 7 وردپرس هستید، باید همین حالا ماژول  " فرم تماس 7 " پرستاشاپ را نیز خریداری و دانلود کنید! این ماژول یک نسخه پرستاشاپی از " فرم تماس 7 وردپرس " است، بیشترین حجم کد این ماژول، از نسخه وردپرسی آن برگرفته شده است (زیرا " فرم تماس 7 " یک افزونه منبع باز (اپن سورس) است). این ماژول پرستاشاپی با عملکردی کاملاً مشابه با نسخه وردپرسی خود کار می کند. البته به این ماژول، برخی از ویژگی های مفید دیگری مانند ظرفیت ذخیره سازی پیام های مشتری، صفحه فرم تماس با ما، تصاویر ساده CAPTCHA، ویرایشگر قالب، پیش نمایش زنده فرم، UI (رابط کاربری) بهتر اضافه شده است و سایر قابلیت های دیگری که معمولا در هر آپدیت به افزونه اضافه می شود!

اگر تا به حال از وردپرس و ماژول فرم ساز مشهور این فریم ورک بی اطلاع بودید؛ نگران نباشید! چرا که به احتمال زیاد بتازگی صاحب یک فروشگاه آنلاین پرستاشاپی شده اید و چیزی در مورد ماژول "فرم تماس هفت " نیز نشنیده اید. مفصل در این مقاله به توضیح و معرفی این افزونه پرستاشاپی عالی خواهیم پرداخت که توسط شرکت Ets-Soft به خوبی سازگار با فریم ورک پرستاشاپ شده است! برای کشف این ماژول، ادامه این مقاله را دنبال کنید، این افزونه بهترین ماژول سازنده فرم تماس پرستاشاپی است که تا به حال دیده اید و به دنبال آن هستید!


چرا "Contact Form 7 - ماژول فرم ساز حرفه ای پرستاشاپ" از سایر گزینه های موجود برای شما بهتر است؟

شهرت افزونه" Contact Form 7 - ماژول فرم ساز حرفه ای پرستاشاپ" به خودی خود، گویای ویژگی های ابتکاری این ماژول است و طراحی کاربر محور این ماژول، این ادعا را اثبات کرده است! این ماژول پرستاشاپی به شما این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از انواع فرم های تحت وب مانند فرم تماس با مشتری، فرم نظرسنجی مشتری، فرم استخدام و شغلی، فرم محصول، فرم استعلام قیمت، فرم رزرو خدمات و ... را برای وب سایت پرستاشاپی خود ایجاد کنید.

Contact Form 7 - ماژول فرم ساز حرفه ای پرستاشاپ، از انواع فیلدهای ورودی متداول مانند متن ساده، کادر متنی، درج تاریخ، شماره تماس، URL، فایل، مسابقه، پذیرش، انتخاب کشویی، کادرهای انتخابی، درج  CAPTCHA ( CAPTCHA ساده تصویری و reCaptcha گوگل) و ... پشتیبانی می کند. این افزونه فرم ساز را می توان در هر نقطه در وب سایت خود (در قالب یک صفحه تماس جداگانه، در صفحه محصول، در نوار کناری، در داخل توضیحات محصول، داخل محتوای صفحات CMS، هر فایل Smarty.tpl و غیره) با استفاده از هوک های استاتیک،  هوک های سفارشی و کدهای کوتاه نمایش داد.

ماژول "فرم تماس هفت" قطعاً آسان ترین ماژول سازنده فرم تماس قابل تنظیم، برای سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ است. زیرا به شما این امکان را می دهد که با استفاده از ویرایشگر فرم، هر نوع فرم تماسی را به سادگی طراحی کنید و بسازید. حتی در آن می توانید برچسب های HTML را نیز وارد کنید تا فرم تماس شما، متناسب با الگوی قالب وب سایت شما باشد و یا با استفاده از این قابلیت، فرم های تماس خلاقانه دیگری نیز ایجاد کنید. ویژگی پیش نمایش زنده این ماژول، به شما این امکان را می دهد که پیش از نهایی سازی فرم تماس، در پنل مدیریت فروشگاه خود، پیش نمایشی از فرم تماس خود را مشاهده کنید و کارها را ساده تر از گذشته انجام دهید.

ویژگی های بسیار عالی دیگری نیز وجود دارد که ماژول "  Contact Form 7 " را به محبوب ترین افزونه سازنده فرم تماس پرستاشاپ تبدیل می کند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

وجود امکان ذخیره سازی پیام های مشتریان

ارسال خودکار ایمیل به مشتریان

ویرایشگر متن پیام حرفه ای و ....

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش "سایر ویژگی های منحصر به فرد این ماژول" مراجعه کنید.


آنچه مشتریان شما دوست دارند !

همانطور که در قسمت قبلی این مقاله به آن اشاره شد، با نصب ماژول فرم تماس 7 در وب سایت خود، می توانید فرم های حرفه ای که برای نمایش به مشتریان خود به آن نیاز دارید را ایجاد کنید. رابط کاربر محور این ماژول، با فناوری آژاکس ( Ajax ) به مشتریان شما کمک می کند تا به راحتی از فرم های تماس استفاده کرده و فرم ها را بدون نیاز به بارگذاری مجدد صفحه به وب سایت شما ارسال کنند. طراحی حرفه ای ماژول در نمای جلویی (فرانت) وب سایت، باعث می شود فرم ها برای مشتریان شما جذاب به نظر برسند و اعتمادشان به وب سایت شما افزایش پیدا کند.


نصب و راه اندازی ماژول فرم تماس پرستاشاپ

فایل نصبی ماژول را از طریق پنل مدیریتِ فروشگاه پرستاشاپی خود بارگذاری کرده و مانند سایر ماژول های معمولی پرستاشاپ ، آن را با زدن یک کلیک نصب کنید.

شما می توانید اولین فرم تماس خود را با مراجعه به منوی "Contact> Forms Contact" ایجاد کرده و روی دکمه "افزودن جدید" کلیک کنید.

تمام اطلاعات مورد نیاز مانند عنوان و تنظیمات سئو را پر کنید (البته اگر مایل هستید فرم را در یک صفحه جداگانه نمایش دهید). می توانید از قالب ویرایشگر فرم، برای قالب بندی نمایش فرم تماس استفاده کنید و قسمت های ورودی داده هایی را که می خواهید در فرم خود استفاده کنید، انتخاب نمایید. شما می توانید در تنظیمات این ماژول، روش مورد نظر خود را برای نمایش فرم مخاطبین در وب سایت خود، انتخاب نمایید. از جمله این تنظیمات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

امکان انتخاب هوک یا جایگاه استاتیک (خانه، ستون های کناری و ...)

امکان انتخاب هوک سفارشی (هوک سفارشی در فایل های قالب با فرمت.tpl)

امکان استفاده از کدهای کوتاه (نمایش فرم در صفحات CMS، توضیحات محصول و ... )

امکان نمایش فرم تماس با ما، در صفحه SEO شده جداگانه

این تمام آن اقداماتی که در مورد نصب این ماژول باید انجام دهید. هم اکنون می توانید فرم تماس با ما را در نمای جلویی وب سایت خود، ملاحظه کرده و شروع به دریافت پیام و اطلاعات از مشتریان خود از طریق ایمیل کنید، همچنین می توانید پیام های مشتری را مدیریت کرده و با استفاده از آنها به راحتی به آنها پاسخ دهید. ایمان داریم که شما ماژول "Contact Form 7 - ماژول فرم ساز حرفه ای پرستاشاپ"، بهترین ماژول سازنده فرم تماس پرستاشاپ را دوست خواهید داشت.


سایر نکات تکمیلی

بیشتر حجم کدینگ ماژول فرم تماس 7 پرستاشاپ، از نسخه وردپرسی آن به نسخه پرستاشاپی ¬اش منتقل شده است. ثابت شده است که این ماژول، با هر وب سایتی پایدار و بسیار سازگار خواهد بود. در نسخه پرستاشاپی این ماژول، همه چیز دقیقاً مطابق با افزونه وردپرسی فرم تماس 7 ، طراحی شده و عمل می کند.

این ماژول توسط برنامه نویسان متخصص و رده بالای پرستاشاپی که 8+ سال تجربه در این زمینه دارند، کدنویسی شده است. تمام کد های ماژول ساده و روان هستند. ( در هیچ کدام از  خط کدهای این ماژول، کد رمزگذاری شده ای وجود ندارد ) به همین دلیل سفارشی سازی ماژول فرم تماس 7 بسیار آسان است. عملکرد صحیح ماژول فرم ساز پرستاشاپ، در تمام مرورگرهای اصلی وب مانند Chrome ، Firefox ، Safari ، Opera و ... تست شده است و با همه این مرورگرها سازگار است. همچنین این ماژول، در نسخه های اصلی پرستاشاپ از جمله نسخه 1.7 ، 1.6 و 1.5 تست شده است. بنابراین با تمام نسخه های پرستاشاپ کاملاً سازگاری دارد. عملکرد صحیح این ماژول تست و تضمین شده است تا بر روی هر دستگاه تلفن همراهی (با هر اندازه صفحه نمایشگری) مانند iPhone ، iPad ، Android و ... به طور کامل، بدون هیچ گونه مشکلی نمایش داده شود.

توجه کنید تنها سورس موجود در نیوزپاور اصالت دارد و مراقب سایر نسخه های نال شده در فضای مجازی باشید. سورس نیوزپاور دقیقا منطبق با سورس توسعه دهنده اصلی است.

این افزونه کاملا سازگار با چند فروشگاهی است و از ویژگی چند زبانه بودن فروشگاه پشتیبانی می کند. این ماژول فرم ساز کاملا امن و ایمن است و از تمامی قوانین اعتبارسنجی پیروی می کند بنابراین با قوانین اعتبار سنجی این ماژول، فرم های تماس شما بسیار امن و مطمئن خواهند بود.

سایر ویژگی های منحصر به فرد Contact Form 7 - ماژول فرم ساز حرفه ای پرستاشاپ

ویژگی های شاخص!

با استفاده از این ماژول، شما قادرید تعداد نامحدودی از فرم های  تماس گوناگون را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

شما می توانید هر نوع فرم تماسی را با استفاده از رابط ویرایشگر فرم ایجاد کنید ( پشتیبانی از پیش نمایش زنده)

فرم ها را با استفاده از هوک استاتیک، هوک سفارشی و کدهای کوتاه در هر نقطه از وب سایت خود به نمایش درآورید.

وجود امکان نمایش فرم های تماس، در صفحه جداگانه ای با عنوان متا، کلمات کلیدی متا و توضیحات متا و url دوستانه بهینه سازی شده.

کاملاً واکنش گرا، در هر دستگاهی مانند iPhone ، iPad ، Android و ... به خوبی نمایش داده شود.

پشتیبانی از حالت نمایش پنجره پاپ آپ و حالت دکمه ای فرم تماس (می توانید فرم تماسی را که ساخته اید، بصورت پیش فرض مخفی کنید و هنگام کلیک مشتری روی دکمه "تماس با ما" فرم را به نمایش درآورید - برچسب و عنوان دکمه نیز قابل تغییر و شخصی سازی است.)

ویژگی مدیریت پیام ها!

این ماژول، به شما این امکان را می دهد که پیام های ارسالی از طریق فرم های تماس را در پنل مدیریت وب سایت خود ذخیره سازی کنید.

پشتیبانی از ارسال ایمیل های تأییدِ شخص سازی شده ( دارای قابلیت ارسال ایمیل به صورت پاسخ خودکار و غیره)

دارای ویرایشگر قالب ایمیل

صرفه جویی در زمان و مدیریت آسان پیام های مشتریان

قابلیت ایجاد پیام تشکر و سپاسگزاری دلخواه

امکان واردسازی / خروجی گیری از فرم های تماس ایجاد شده (می توانید از پیام های مشتریان، در قالب فایل هایCSV خروجی بگیرید. وجود امکان واردسازی / خروجی گیری از تمامی فرم های تماس ایجاد شده با یک کلیک ! در مواقع زیادی، بسیار نجات دهنده است این ویژگی خوب معمولا در افزونه های شرکت ETS-Soft گنجانیده شده است.)

امکان ترکیب قابلیت های کارا!

شما می توانید قوانین کلی سئو را برای همه صفحات فرم تماس تعیین نمایید (برای مثال عنوان صفحه مخاطب و پسوند URL را فعال کنید). همچنین می توانید تعداد پیام های نمایش داده شده در هر صفحه را در پنل مدیریت ماژول، به آسانی تنظیم کنید.

شما می توانید آدرس های IPهای خاصی را به بلک لیست IP ها اضافه کنید تا مانع از ارسال فرم های تماس توسط این IPها شوید.

با استفاده از ویژگی CAPTCHA از شر اسپم و اسپمرها خلاص شوید ! این ماژول از تصاویر ساده CAPTCHA و Google reCaptcha به خوبی پشتیبانی می کند.

انواع فرم های پشتیبانی شده

فرم تماس با مشتری

فرم بررسی درخواست مشتری

فرم استخدام (فرم درخواست شغلی)

فرم محصول (مشتریان می توانند در مورد محصول ، قیمت محصولات و ... سؤالی را ارسال کنند)

فرم رزرو خدمات مانند فرم رزرو هتل، فرم رزرو بلیط کرایه اتومبیل و سایر قابلیت های مشابه در این زمینه!

فرم نقل قول، سوال و پرسش یا هر نوع فرمی که مورد نیاز شما است.

مدیریت آمار و ارقام

این افزونه :

دارای نمودار آماری عالی مرتبط به پیام ها، بازدید ها و پاسخ های دریافت شده از طریق فرم های تماس شماست!

دارای قابلیت فیلتر نمودارهای آماری شماست! یعنی می توانید اطلاعات ورودی به سیستم (لاگ دیتا) را به وسیله اطلاعات دقیقی مانند IP ، نوع مرورگر وب، مکان جغرافیایی کاربران و ... در مورد مشتریانی که از وب سایت شما بازدید کرده اند مشاهده کنید.

پشتیبانی از فیلد ورودی های زیر (Input Fields) :

با استفاده از Contact Form 7 - ماژول فرم ساز حرفه ای پرستاشاپ، می توانید فیلدهای مختلف زیر را در فرم های خود درج کنید و فرم هایی جذاب و کاربردی طراحی نمایید. این فیلد ها عبارتند از :

متن ورودی ساده

کادر متن (text area)

آدرس اینترنتی (URL)

تلفن

اعداد

تاریخ

قابلیت ایجاد گزینه ها انتخابی

کادرهای انتخابی

دکمه های رادیویی پذیرش (کادر تأیید مانند "من با شرایط و ضوابط استفاده موافق هستم")

مسابقه (برای ایجاد فرم های نظرسنجی مشتری بسیار مفید است)

CAPTCHA (تصاویر ساده CAPTCHA و یا استفاده از Google ReCaptcha ، که بسیار ایمن است.) 

پشتیبانی از فایل هایی با فرمت های  .pdf ، .doc ، .zip ، .jpg ، و ...

امکان درج دکمه ارسال در فرم تماس یادکمه "ثبت فرم"

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720027

مشخصات

موضوع
پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
فایل فشرده ای شامل سورس ماژول (Zip)
سازگار با
Prestashop 1.6.x - 1.7.x - 8.0.x
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
واکنش گرا (Responsive)
100% واکنش گرا
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.6.1.24 - 1.7.7.3 - 1.7.8.8 - 8.00 - 8.01 - 8.0.4
تغییرات ماژول

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
(1)
این ماژول فرم ساز پرستاشاپ، با کشیدن و رها کردن و به کارگیری المان های بصری به شما امکان ساخت انواع فرم های تماس مدرن و متفاوت را می دهد.Contact Form Ultimate ETSهمیشه جدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاورنسخه 1.3.8
(3)
ماژول طراحی فرم پرستاشاپپرفروش ترین ماژول فرم ساز پرستاشاپ برترین افزونه ایجاد انواع فرم های جذاب برای فروشگاه پرستاشاپی شمایکی از پیشرفته ترین افزونه های فرم ساز پرستاشاپ با امکاناتی منحصر به فردForm Builder -...
Smart Popup (Newsletter Popup)این افزونه به شما امکان نمایش پنجره‌های pop-up شیک و جذاب بر اساس چندین فیلتر مختلف به همراه شمارنده معکوس را می دهد. این ماژول با امکان اضافه کردن یک بلوک اشتراک خبرنامه با فیلدهای پویا....
صفحه CMS خصوصی در پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد تا محتوای خصوصی یا (CMS های خصوصی) ایجاد کنید. آیا می خواهید فروشگاهی با محتوای محدود برای کاربران یا گروه های خاص داشته باشید؟ با این افزونه منحصر به فرد، صفحات...
ماژول طراحی قالب ایمیل پرستاشاپ یا ماژول شخصی سازی ایمیل پرستاشاپ، به شما کمک می کند تا تمام ایمیل های ارسال شده به مشتریان خود را در هر مرحله از خرید شخصی سازی کنید! ایمیل فاکتور، ایمیل ایجاد حساب، ایمیل خبرنامه،...
(2)
ماژول مگامنوی زیبای پرستاشاپ - Pretty Menu کاری از شرکت ETS Softماژول Pretty Menu ابزار طراحی و ساخت مگامنو پرستاشاپ، با کشیدن و رها کردن المانها و عناصر مختلف است. مگامنو یک ماژول قابل تنظیم و پاسخگو است. این ماژول...
ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu
پیشنهاد ویژه محدود
3,048,500 تومان3,350,000 تومان
(1)
ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu یک پلاگین مگامنو ساز برای پرستاشاپ است. با استفاده از ویرایشگر نمای جلویی وب سایت، عناصر مختلف منو را با کشیدن و رها کردن به ساده ترین شکل ممکن...
ماژول ایزی بیلدر پرستاشاپ - Easybuilder For PrestaShop ماژول ایزی بیلدر پرستاشاپ - Easybuilder For PrestaShop
پیشنهاد ویژه محدود
5,445,000 تومان5,500,000 تومان
(1)
ماژول ایزی بیلدر پرستاشاپ - Easybuilder For PrestaShop  Easybuilder For PrestaShop - Frontend Page Builder & Frontend Theme Editor Easybuilder یک ابزار طراحی وب سایت با استفاده از کشیدن و رها کردن بصورت زنده و...
در کنارش خریداری شده
(1)
ماژول افزودن هدیه پرستاشاپ - افزودن خودکار هدایا به سفارشات برترین ماژول تخصیص هدیه در سبد خرید مشتریان Darique - Gift Products on Order Displayed in your Cart Module جدیدترین نسخه 2.5.39
ماژول فروش ضربدری پرستاشاپ - پیشرفتهماژول فروش ضربدری ویژه پرستاشاپ با قابلیت درج در همه صفحات از جمله صفحه اصلی ، صفحه محصول ، صفحات CMS یکی از بهترین ماژول های فروش ضربدری All in one شرکت ETs-soft دارای تنظیمات...
(1)
ماژول ترکیبات پرستاشاپ در لیست محصولات با ماژول نمایش ترکیبات پرستاشاپ در لیست محصولات می توانید به راحتی تمام ترکیبات محصول را مستقیماً در لیست محصولات نمایش دهید. مشتری حتی می تواند بدون مشاهده صفحه محصول ، ترکیبی...
(1)
ماژول تماس برای قیمت پرستاشاپ + دکمه صفحه محصول  ماژولی ارزشمند برای حفظ مشتریان و ارتباط بهتر با آن ها ماژول تماس برای قیمت به همراه دکمه اختصاصی برای محصولاتی که قیمت ثابت ندارند و متناسب با قیمت ارز هستند. Call For...
(2)
ماژول جستجوی پیشرفته پرستاشاپ - JoliSearchماژول JoliSearch ماژول جستجوی پیشرفته پرستاشاپ است. این ماژول جایگزین نوار جستجوی پیش فرض پرستاشاپ می شود. استفاده از آن سریعتر ، بهتر و آسان تر است. با استفاده از این ماژول...
(1)
ماژول فروش ضربدری پرستاشاپ کاری از Globoماژول پرستاشاپی افزایش فروش و درآمد، معرفی محصولات مرتبط، فروش ضربدری در سبد خرید ، معرفی محصولات بهتر و گرانتر در صفحه محصول، توصیه محصولات سفارشی All-in-one: Related Products,...
(1)
ماژول نظرات پرستاشاپ و ماژول پرسش و پاسخ پرستاشاپماژول نظرات پرستاشاپ و ماژول پرسش و پاسخ پرستاشاپ، یک سیستم ثبت نظر، رتبه‌بندی و پرسش‌ - پاسخ کاملاً مدیریت ‌شده است تا نظرات محصول شما را قابل ویرایش، چند زبانه و...
(1)
ماژول افزودن برچسب و آیکون در صفحه و لیست محصولات پرستاشاپ Product Tag Icons Pro - V1.8.3 ماژول برچسب ها / تصاویر آیکون برای صفحات محصولات ماژول پرستاشاپی است که به شما این اجازه را می دهد تا تعداد نامحدودی از آیکون...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول فرم ساز پرستاشاپ حرفه ای - Contact Form 7
899,000 تومان