FAQ


1 - پس از خرید یک محصول مجازی، چگونه آن را دانلود کنید؟

بلافاصله پس از خرید یک محصول مجازی، می توان محصول را به دو روش دانلود نمود :

1) دانلود از طریق ایمیل ثبت شده در هنگام ثبت نام و ساخت حساب کاربری

2) دانلود از طریق حساب کاربری شما در فروشگاه اینترنتی نیوزپاور


2 - هیچ ایمیلی حاوی لینک دانلود محصول مجازی به دست شما نرسیده است؟

بلافاصله پس از خرید یک محصول مجازی، لینک دانلود محصول علاوه بر حساب کاربری، به ایمیل ثبت نامی مشتری نیز ارسال می گردد.

در صورتی که ایمیل به دست شما نرسیده است، لطفا اقدامات زیر را انجام دهید :

1) چک کردن پوشه اسپم ایمیل خود

2) دانلود از داخل حساب کاربری

3) ثبت تیکت پشتیبانی

4)برقراری تماس تلفنی با واحد پشتیبانی


3 - پرداخت ناموفق و کسر پول از حساب بانکی شما ؟

به طور معمول پرداخت های ناموفق ( تراکنش های ناموفق ) طی 24 الی 72 ساعت کاری توسط بانک مرکزی اصلاح و مبلغ به حساب بانکی شما عودت داده می شود.

در صورتی که این مبلغ در طی این زمان عودت داده نشد تیکت پشتیبانی ثبت کنید و یا با پشتیبانان گفتگوی تلفنی برقرار کنید.


4 - مشکل در ثبت سفارش پروژه / خرید یک محصول دارید ؟

در هر ساعت از شبانه روز اگر مشکلی در هر یک از مراحل خرید داشتید به راحتی می توانید از روش های زیر ما را مطلع کنید. ما با افتخار در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل می کنیم.

1) تماس با ما

2) ثبت تیکت پشتیبانی 

3) تماس تلفنی با پشتیبان 


5 - تضمین امنیت خرید از فروشگاه اینترنتی نیوزپاور چیست ؟

1) درگاه پرداخت شبکه شتاب فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از طریق شرکت زرین پال و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعطا شده است. این درگاه پرداخت تحت نظارت نماد اعتماد تجارت الکترونیک است.

2) فروشگاه در همه مراحل خرید شما از گواهینامه امنیت SSL بهره می برد. این گواهی نامه به این معنی است که تمامی اطلاعات حساب بانکی و کاربری شما محفوظ است و فقط خود شخص شما به اطلاعات شخصی خود دسترسی دارید.

3) فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از سال 1394 تا به اکنون در حال فعالیت است و این قدمت چندین ساله، شاخص دیگری از صحت و حسن شهرت ماست.


6 - آیا سوالی درباره جزییات یک محصول پیش از خرید آن دارید؟

شما به راحتی می توانید قبل از خرید یک محصول سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

1) طرح پرسش در صفحه محصول مورد نظر از طریق سربرگ " نظرات/پرسش ها "

2) تماس با ما

3) ثبت تیکت پشتیبانی

4) برقراری تماس تلفنی با پشتیبانان


7 - در ثبت کد تخفیف دچار مشکل شدید؟

اگر به هر علت در ثبت کد تخفیف دچار مشکل شدید به راحتی با ثبت تیکت پشتیبانی و یا برقراری تماس با کارشناسان ما مشکلات مربوط به ثبت کد تخفیف های خود را برطرف کنید. قطعا در کمترین زمان ممکن مشکل شما حل می شود. 


8 - تاریخچه کدهای تخفیف خود را می خواهید؟

برای مشاهده تاریخچه کدهای تخفیف خود می توانید وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت "تخفیف های من" تاریخچه کدهای تخفیف خود را ملاحظه کنید.

 آدرس ورود به حساب کاربری : 

https://newspower.ir/my-account


سبد خرید 0 محصول محصول‌ها (خالی)    

هیچ محصولی وجود ندارد

تعیین خواهد شد ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت