سوالی دارید؟
NewsPower preloader
فهرست محصولات فروشگاه
NewsPower-logo

ماژول های تیکتینگ و گفتگوی آنلاین با کاربران پرستاشاپ ماژول پیام رسان شبکه های اجتماعی و چت زنده پرستاشاپ کاری از knowband نمایش بزرگتر

ماژول پیام رسان شبکه های اجتماعی و چت زنده پرستاشاپ کاری از knowband

PS-720163

Social Messenger - Prestashop Addons, from Knowband

آخرین نسخه 1.0.1

لطفا در سربرگ اطلاعات بیشتر تصاویر و ویدیوهای مرتبط

با این محصول بینظیر را مشاهده کنید.

جزئیات بیشتر

order history
order history
امتیاز کابران: ثبت نظر و دیدگاه
order history
شما با خرید این محصول مبلغ 9,950 تومان پاداش بصورت اعتبار در حساب نیوزکلاب خود دریافت خواهید کرد. می توانید این پاداش را در باشگاه مشتریان به کد تخفیف تبدیل کنید.
بستن

199,000 تومان


ناشر Knowband
موضوع پرستاشاپ
دسته بندی ماژول های چت و ارتباط با مشتریان
تعداد فایل های قابل دانلود 1 فایل فشرده
طریقه دریافت محصول ( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با Prestashop v1.6.x.x - v1.7.x.x
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما هفت روز از تاریخ خرید

تصاویری از محیط کاربری و نحوه عملکرد ماژول

بررسی اجمالی ماژول...

این ماژول منحصر به فرد پیام رسان فیس بوک را به فروشگاه آنلاین شما اضافه می کند. صاحب یک وب سایت پرستاشاپی می تواند پشتیبانی و قابلیت چت آنلاین را به مشتریان با استفاده از این ماژول عالی ارائه دهد و با ایجاد بستر چت زنده رضایت مشتریان را جلب نماید. این ماژول چت پیام رسان به مشتریان امکان می دهد تا با استفاده از حساب پیام رسان شخصی خود با پشتیبان فروشگاه تعامل و ارتباط داشته باشند. مدیر می تواند تنظیماتی مانند ظاهر و استایلهایی را برای نماد و پنجره پیام رسان اجتماعی تنظیم کند و آن را به راحتی شخصی سازی نماید.

توضیحات کامل ماژول ...

مدیر یک فروشگاه تجارت الکترونیکی مبتنی بر پرستاشاپ می تواند با استفاده از ماژول پیام رسان اجتماعی پرستاشاپ ارائه شده توسط شرکت Knowband به راحتی قابلیت چت زنده را به بازدیدکنندگان فروشگاه آنلاین خود ارائه دهد. به این ترتیب مدیر وب سایت و پشتیبانان او می تواند با مشتریان ارتباط راحت و سریعی برقرار نماید. با استفاده از این پشتیبانی چت زنده چند زبانه ، می توان سرویس شخصی سازی شده ای را ارائه نمود و درآمد سایت را افزایش داد.

مشتریان می توانند با استفاده از حساب فیس بوک خود بلافاصله با تیم پشتیبانی وب سایت تماس گرفته و نگرانی های خود را بپرسند.

ویژگی های این ماژول...

·       این ماژول پیام رسان اجتماعی پرستاشاپی از گزینه چت پیام رسان در وب سایت استفاده می کند.

·       برای اجرای این افزونه پشتیبانی چت زنده نیازی به تغییر در کدهای قالب نیست.

·       این پیام رسان فیس بوک و افزونه چت زنده پیاده سازی روان و بی نقصی را ارائه می دهد.

·       ماژول چت پیام رسان به مدیر اجازه می دهد تا رنگ نماد پیام رسان اجتماعی را تنظیم و شخصی سازی کند.

·       با نصب این ماژول، مدیریت وب سایت می تواند صفحاتی را که می خواهد این پیام رسان اجتماعی را در آن به نمایش درآید را انتخاب کند.

·       مدیر فروشگاه می تواند زمان تأخیر پیام تبریک را در چند ثانیه تنظیم کند. اگر مدیر بخواهد پیام تبریک را بدون تأخیر نشان دهد، می تواند صفر را انتخاب کند.

·       این ماژول کاملا ریسپانسیو است.

·       پشتیبانی کامل از قابلیت چند فروشگاهی

·       پشتیبانی کامل از چند زبانه بودن فروشگاه

·       سازگار با SSL

·       با تمام قالب های استاندارد پرستاشاپی سازگار است.

·       این پیام رسان فیس بوک و افزونه چت زنده یک رابط کاربر پسند دارد.

·       مدیر فروشگاه می تواند پیام را طوری تنظیم کند که اگر مشتری قبلاً به فیس بوک وارد شده است ، این پیام را به او نشان دهد.

·       مدیر می تواند پیامی را برای مشتریانی که از سیستم خارج شده اند نمایش دهد.

·       نصب ، پیکربندی و پیاده سازی این افزونه پشتیبانی چت زنده چند زبانه بسیار آسان است.

·       مالک فروشگاه می تواند این افزونه را فقط با تغییر یک دکمه فعال یا غیرفعال کند.

·       مدیر فروشگاه می تواند به راحتی عملکرد افزونه را از طریق پنل مدیریت فعال یا غیرفعال کند.

·       مدیر می تواند به راحتی شناسه برنامه facebook و شناسه صفحه facebook را وارد کند تا پیام رسان فیس بوک را در فروشگاه و وب سایت خود اضافه کند.

·       با ماژول چت زنده مسنجر، مدیر می تواند با برطرف کردن سردرگمی ها و مشکلات مشتری ، فروش خود را افزایش دهد.

·       مدیر وب سایت می تواند با ارائه پشتیبانی مناسب با استفاده از ماژول پشتیبانی چت زنده با مشتریان ارتباط برقرار کند.

·       گفتگوی زنده هم برای مشتریان و هم برای مدیر فروشگاه مفید است زیرا آنها به راحتی چت کامل را پس از پایان آن می توانند مدیریت کنند.

·       با ارائه پشتیبانی چت زنده در فروشگاه وب سایت ، مدیر می تواند تأثیر زیادی در ذهن بازدیدکنندگان فروشگاه بگذارد.

·       ماژول چت زنده مسنجر می تواند به بهبود ضریب اطمینان و افزایش سطح آسایش مشتریان شما کمک کند.

·       اگر فروشگاهی چند زبانه هستید، مشتریان می توانند از پشتیبانان آشنا به زبان خود پشتیبانی و ارتباط بگیرند.

·       پشتیبانی از گفتگوی زنده به افزایش شناخت مشتریان درباره محصول یا خدمات خاص ارائه شده شما کمک می کند.

·       بازدیدکنندگان می توانند توضیحات بهتر و تجربه خرید بهتری را تجربه کنند.

·       مشتریان شما می توانند روشی آسان و بدون دردسر برای تماس با تیم پشتیبانی شما دریافت کنند.

·       ساده ترین راه را برای مدیریت پشتیبانی از طریق چت زنده

امتیاز بر مبنای 0 پرسش ها - 0 1 2 3 4 0/5