×
×

بهترین ماژول چت پرستاشاپ - افزونه چت آنلاین پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720082

بهترین ماژول چت پرستاشاپ - افزونه چت آنلاین پرستاشاپ

برترین افزونه چت پرستاشاپ به همراه ویجت چت + درج دکمه های سفارشی در صفحه محصول

All-in-One - Live Chat, WhatsApp, Call Back, Messenger Module

با خرید و  استفاده از این ماژول امکان چت با بی نهایت شبکه های اجتماعی را برای فروشگاه پرستاشاپی خود مهیا کنید.

ترجمه کامل به زبان فارسی

جدیدترین نسخه ماژول (1.9.9)

دارای قابلیت انتصاب پشتیبان بی نهایت و امکان ساخت تیم پشتیبانی و تیم بخش فروش

تعیین فردی برای بخش پشتیبانی، تعیین شخص دیگر با شماره متفاوت برای روابط عمومی

قابل ترکیب با بسیاری از ماژول های برتر پرستاشاپ از جمله : Live Chat ، OneSignal

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 24,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

بررسی اجمالی این ماژول

All-in-One - Live Chat, WhatsApp, Call Back, Messenger Module

بهترین ماژول چت پرستاشاپ - افزونه چت آنلاین پرستاشاپ

بررسی اجمالی این ماژول

این ماژول پرستاشاپی  علاوه بر ایجاد بستر چت آنلاین در پرستاشاپ، به شما امکان تعیین پشتیبان و کارمند به منظور پاسخگویی به مشتریان را می دهد.  این ماژول چت پرستاشاپ، از طریق شبکه های اجتماعی زیر امکان برقراری چت آنلاین را در اختیار شما می گذارد :

Facebook Messenger، WhatsApp، Tawk.to، Skype، Call Me Back، Viber، Twilio، Intercom، Zendesk help desk chat، Telegram، Crisp، VK chat، Slack، Email، Smartsupp، LiveChat Pro، Live helper، Zalo، Tidio، LiveZilla ، صفحه تماس با ما ، ایمیل

 


ماژول چت آل این وان پرستاشاپ چه کاری برای شما انجام می دهد؟

کاری که بهترین ماژول چت پرستاشاپ - افزونه چت آنلاین پرستاشاپ برای شما انجام می دهد چیست ؟

ارتباط با مشتریان فروشگاه خود را بهبود ببخشید.

امروزه برنامه های پیام رسان ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارند! استفاده از این شبکه­ ها بسیار راحت است زیرا تعداد زیادی از مشتریان از آنها در زندگی روزمره خود استفاده می نمایند و با آنها احساس راحتی و آشنایی می­کنند. با استفاده از این ماژول امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و کاربرانتان را در شبکه های اجتماعی مختلف مهیا کنید و ارائه خدمات مشتریان را بیش از هر زمان دیگری شخصی تر و کارآمدتر نمایید.

دموی ماژول

این ماژول با باز کردن چندین کانال مختلف چت و گفتگو از طریق شبکه های اجتماعی، نرخ تبدیل فروشگاه شما را افزایش می دهد. به جای خرید ماژول های مختلف به ازای هر پیام رسان اجتماعی که می تواند باعث سنگینی فروشگاه شما و بالا رفتن تعداد ریکویست ها گردد، همین حالا ماژولی جامع و به اصطلاح All-in-One  را خریداری کنید، تا به شما این امکان را دهد تا همه شبکه های اجتماعی را به فروشگاه خود اضافه کنید! حتی تمامی شبکه های اجتماعی که هنوز پا به عرصه وجود نگذاشته اند نیز در آینده، با استفاده از این ماژول شبکه های اجتماعی پرستاشاپ قابل افزودن به فروشگاه شما هستند! از طرف دیگر هر روش تماس دقیقاً زیر یک دکمه تماس بصورت منسجم نشان داده می شوند.

ماژول چت از طریق همه شبکه های اجتماعی موجود پرستاشاپ


سایر امکانات منحصر به فرد ماژول چت پرستاشاپ

سایر امکانات منحصر به فرد بهترین ماژول چت پرستاشاپ - افزونه چت آنلاین پرستاشاپ

در دسترس بودن همه کانالهای اصلی تماس در شبکه های اجتماعی در قالب یک ماژول! برخی از شبکه های اجتماعی قابل دسترس :

Facebook Messenger ، WhatsApp ، Tawk.to ، Skype ، Call Me Back ، Viber ، Twilio (هشدار پیام کوتاه) ، Intercom ، Zendesk help desk chat، Telegram، Crisp، VK chat، Slack، Email، Smartsupp ، Live helper ، LiveChat ، LiveChat Pro ، Zalo ، Tidio ، LiveZilla ، پیوند به صفحه تماس با ما، باز کردن ایمیل مستقیم.

شبکه های اجتماعی مد نظر شما کافی نیست؟

شبکه های اجتماعی مد نظر شما کافی نیست؟

شما می توانید شبکه های بیشتر از این هم به ماژول اضافه کنید! حتی شبکه هایی که هنوز ایجاد نشده اند!


ماژول چت از طریق همه شبکه های اجتماعی موجود پرستاشاپ

آنچه مشتریان شما دوست دارند

مشتری با داشتن چندین کانال مختلف تماس با شما احساس راحتی و اطمینان بیشتری می کند و می تواند حتی در خارج از وب سایت در قالب پیام رسان های اجتماعی مورد نظرش، با شما مکالمه اش را ادامه دهد.


تنظیمات پنل مدیریت ماژول

تنظیمات پنل مدیریت ماژول

تنظیمات عمومی

- امکان فعال/غیرفعال سازی در موبایل

- دارای حالت Sandbox. اگر این حالت فعال باشد می توانید آدرس IP را برای هر آی پی که می تواند ماژول را ببیند وارد کنید (برای زمانی که ماژول را پیکربندی می کنید مفید است)

 تنظیمات دکمه (برای دکمه اصلی تماس)

انتخاب آیکن ، طرح زمینه رنگ ، اندازه ، موقعیت ، تغییر قرارگیری ویجت در محور x ، تغییر قرارگیری ویجت در محور y ، سرعت تپش (در صورت فعال سازی حالت انیمیشنی)، سرعت باز شدن منوی کشویی آیکن ، امکان درج و شخصی سازی متن دکمه ، وجود امکان فعال / غیرفعال سازی کشیدن دکمه (Drag& Drop) را انتخاب کنید.

تنظیمات منو

برای نمای دسک تاپ: اندازه منو ، عرض ، سبک موارد ، حاشیه موارد ، سرصفحه نمایش (بله / خیر) ، پس زمینه منو ، رنگ عنوان هر مورد از شبکه های اجتماعی ، رنگ زیرنویس مورد ، رنگ پس زمینه هر مورد از شبکه های اجتماعی ، رنگ عنوان hover ، رنگ زیرنویس hover، سایه اندازه ، تیرگی سایه  و ...

برای نمای موبایل (اختیاری): همان گزینه های بالا ، علاوه بر این گزینه های زیر  :

 نشان دادن دکمه بستن در سرصفحه به صورت (بله / خیر) ، دکمه بستن و تنظیمات رنگ نماد آن

تنظیمات تماس برگشت (Call back)  

مناسب برای مواقعی که آنلاین نیستید و تمایل دارید تلفن/ایمیل تماس مشتریان خود را دریافت کنید تا در موقع مناسب با آن ها تماس بگیرد.

شمارش معکوس ، پیش پیام ، مکان نگهدارنده تلفن ، قالب تلفن ، پیام پردازش ، پیام موفقیت ، پیام شکست ، عنوان دکمه ، ارسال ایمیل ، لیست ایمیل گیرنده و...

وجود امکان ادغام با Twilio - Twilio یک سرویس برای اعلان های پیام کوتاه است ، شما می توانید تنظیمات بازگشت تماس را با حساب Twilio خود ادغام کنید تا اعلان های پیامک را برای درخواست تماس در تلفن همراه خود بگیرید.

recaptcha Google

 این قابلیت از هرزنامه ها و اسمپر ها جلوگیری می کند.

ادغام و ترکیب قابلیت چت زنده به فروشگاه

امکان ترکیب با سایر ماژولهای چت آنلاین در این ماژول تعبیه و گنجانده شده است :

در این ماژول می توان از پلن های تجاری یا رایگان شرکت های ارائه دهنده خدمات چت آنلاین نیز بهره برد. کافی است تنها کد API این شرکت ها را در پنل مدیریت ماژول درج کنید. برخی از این شرکت ها عبارت اند از :

 Tawk.to ، Crisp ، Intercom ، چت مشتری فیس بوک، VK ، Zendesk ، Skype ، Zalo ، چت زنده یاور ، Smartsupp ، LiveChat ، Tidio ، LiveChat Pro ، ویجت چت LiveZilla. کانالهای دیگری مانند WhatsApp ، Viber و غیره که به صورت لینک اضافه شده اند.

تنظیمات سریع

نمایش پیام های سریع و کوچک برای ترغیب بازدید کننده برای تماس با شما در کنار دکمه یا ویجت تماس با ما. به عنوان مثالی از این پیام ها می توان به مورد زیر اشاره کرد:

"سلام روی این آیکن کلیک کن و با ما تماس  بگیر .... "

به عبارت بهتر، در کنار ویجت تماس با ما پیامی کوچک و مختصر نشان داده می شود تا نظر کاربران برای تماس با شما جلب شود.

آپشن  های ماژول

 فعال / غیرفعال کردن ویجت ، ایجاد تأخیر در نمایش پیام اول ، پیام های حلقه ای جذاب، بستن آخرین پیام، نمایش زمان پیام، زمان تنظیم شده برای نشان دادن دوباره پس از بسته شدن ویجت چت توسط کاربر.

پیام های سریع

اضافه کردن / ویرایش / حذف پیام های نامحدود به ترتیب دلخواه  شما

آیتم های منو

در این بخش می توانید آیتم های منو را اضافه ، ویرایش / حذف کنید ، ترتیب آنها را مرتب کنید ، منتشر کنید / منتشر نکنید. نمایش / پنهان کردن متناسب با دستگاه (تلفن همراه ، دسک تاپ یا هر دو). گزینه ای برای نمایش دکمه های تماس انتخاب شده در صفحه محصول و ...

برای مثال می توانید تعیین کنید اگر کاربر با کامپیوتر شخصی خود به سایت شما می آید واتساپ در حالت دسکتاپی به او نمایش داده شود و اگر از طریق تبلت و گوشی به سایت شما وارد شده است واتساپ موبایل به مشتری نشان داده شود.

آیتم منو - ویرایش

هنگام ایجاد یا ویرایش آیتم منو ، گزینه های موجود عبارتند از: انتخاب و اختصاص آیکون برای آیتم منو، تنظیم رنگ، عنوان، زیرنویس، مورد نمایش در صفحه محصول (منطقه اضافی برای نشان دادن در صفحه محصول)، دستگاهی که برای تلفن همراه نشان داده می شود یا / و دسک تاپ ، نمایش برای گروه های کاربری خاص (همه کاربران ، ثبت شده ، غیر ثبت شده) ، نوع اقدام پیوند (پیوند ، ادغام ، کد js سفارشی ، فرم پاسخ به تماس) ، هدف (باز کردن در پنجره جدید یا همان)، همیشه مورد نمایش داده شود یا در مدت زمان انتخاب شده (گزینه ای برای انتخاب روزهای هفته و زمان) و غیره.

امکان ثبت درخواست پاسخ به تماس توسط کاربران در صورت آفلاین بودن شما

امکان نمایش ویجت های تماس در صفحه محصول مانند تماس با پشتیبان در واتساپ، ارسال تیکت پشتیبانی و غیره 

برای تست این ماژول می توانید به ویجت تماس با ما در فروشگاه اینترنتی نیوزپاور مراجعه کنید.

اخرین تغییرات ماژول

نسخه 1.9.9 :

ایجاد سازگاری با پرستاشاپ 8.0

رفع مشکلات و باگ های جزیی

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720082

مشخصات

موضوع
پرستاشاپ
دسته بندی
چت آنلاین با شبکه های اجتماعی
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
زبان
فارسی
سازگار با
PrestaShop Compatibility : V1.6.0.4 - V1.7.7.0
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
.6.1.24 - 1.7.6.7 - 1.7.7.3 - 1.7.7.5

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
2 نظر
★★★★★ عالی 2
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (2)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
ماژول افزودن چت زنده پرستاشاپ کاری از شرکت knowband Social Messenger - Prestashop Addons, from Knowband آخرین نسخه 1.0.1 لطفا در سربرگ اطلاعات بیشتر تصاویر و ویدیوهای مرتبط با این محصول بینظیر را مشاهده کنید.
(1)
چت و گفتگوی آنلاین + ثبت تیکت پرستاشاپیکی از برترین ماژول چت و تیکتینگ پرستاشاپ کاری از شرکت ETS-SoftLive Chat and Ticketing System Moduleجدیدترین نسخه ماژول (2.7.0)ترجمه کامل به زبان فارسی
(2)
ماژول چت واتسپ پرستاشاپ Whatsapp Prestashop Module WhatsApp Live Chat With Customers & WhatsApp Business Module v1.6 & 1.7 بروزترین نسخه ماژول بینظیر چت واتساپ پرستاشاپ (1.9.8) یکی از پرفروش ترین ماژول های...
(2)
برقراری چت و گفتگوی انلاین با مشتریان در فروشگاه پرستاشاپی شما به همراه امکان ارسال تیکت در مواقعی که آفلاین هستید! بدون نیاز به سایت های سرویس دهنده جانبی کاملا امکان سرویس دهی بر روی هاست فروشگاه خودتان! به عنوان...
ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - Deskoid Helpdesk یک سیستم تیکتینگ و راهنمایی را در فروشگاه شما ایجاد می کند که با استفاده از آن مشتریان شما می توانند در مورد مسائل یا سوالات خود با شما تماس بگیرند و تیکت پشتیبانی ثبت کنند....
ماژول پرستاشاپی ورود به حساب کاربری مشتریان بدون نیاز به پسورد یکی از نیازهای اساسی بخش فنی و پشتیبانی یک فروشگاه آنلاین امکان مشاهده وضعیت سفارش و مشکلات مشتریان در حین کار با بخش حساب کاربری است. این ماژول رایگان...
ماژول call for price تماس برای گرفتن قیمت بروز محصول پرستاشاپ ماژول درج باکس تماس برای استعلام قیمت برای محصولات وابسته به نوسانات بازار و ارز Call for Price کاملا سازگار با پرستاشاپ 1.6 تست و نصب شده بر روی پرستاشاپ...
در کنارش خریداری شده
(2)
ماژول فیلتر جستجوی پیشرفته 5 - Advanced Search 5 Proنسخه حرفه ای جستجوی پیشرفته 5 یک مزیت واقعی برای بهبود سئوی شماست. این افزونه عالی شامل یک مولد صفحات نتایج بهینه شده برای SEO است، که به شما این امکان را می‌دهد تا...
ماژول ویرایش زنده و سریع محصولات پرستاشاپ بدون نیاز به خروجی گیری  Quickly Edit Products ماژول پرستاشاپ ویرایش انبوه محصولات با این ماژول، شما می توانید بدون نیاز به باز کردن تک تک صفحات محصول یا خروجی گیری از آن ها،...
(4)
بهترین ماژول سئو پرستاشاپ - SEO AuditSEO Audit - SEO Analytics, Pretty URL, Image & Sitemapبا استفاده از این ماژول خارق العاده رنک یک گوگل شوید! یکی از برترین ماژول های سئو فوق حرفه ای و همه کاره پرستاشاپبا...
(1)
ماژول هزینه ارسال پرستاشاپ - محاسبه و تعریف فرمول ماژولی بسیار کاربردی و مناسب برای مدیریت حمل و نقل مرسولات پرستاشاپی شما  بر اساس کشور، کد پستی، دسته بندی، تامین کنندگان، اندازه، وزن و غیرهاین ماژول قطعا پاسخگوی...
(2)
ماژول جستجوی پیشرفته پرستاشاپ - JoliSearchماژول JoliSearch ماژول جستجوی پیشرفته پرستاشاپ است. این ماژول جایگزین نوار جستجوی پیش فرض پرستاشاپ می شود. استفاده از آن سریعتر ، بهتر و آسان تر است. با استفاده از این ماژول...
ماژول روش پرداخت سفارشی پرستاشاپ با استفاده از ماژول روش پرداخت سفارشی پرستاشاپ شما می توانید هر روش پرداخت سفارشی را به نحوی آسان و راحت با هرگونه جزئیات که تمایل دارید در فروشگاه پرستاشاپی خود ایجاد کنید. Custom...
(1)
با ماژول تگ سئو محصول پرستاشاپ اولتیمیت می توانید به راحتی سئو تگ / برچسب ها را ویرایش کنید، برای هر تگ محتوا نوشته، لینکسازی کنید. به عبارت دیگر هر برچسب لینک قابل ایندکس خود را داراست و به راحتی می توانید به صفحه...
ماژول جستجو و فیلتر پیشرفته پرستاشاپ افزونه حرفه ای فیلتر و جستجوی پرستاشاپ برنده جوایز متعدد جهانی Advanced Search Module 4 - Search and Filters ماژولی بسیار کاربردی و مهم برای فیلتر نتایج جستجو پرستاشاپ  به مشتریان...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
بهترین ماژول چت پرستاشاپ - افزونه چت آنلاین پرستاشاپ
499,000 تومان