×
×

پاورپوینت درباره تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی

شناسه محصول:
NP-239082

پاورپوینت درباره تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی

پاورپوینت آماده درباره مبحث تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی - مناسب برای ارائه دروس نرم افزار 1 رشته کامپیوتر و ارائه مدیریت پروژه.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
9,960 تومان 16,600 تومان
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 498 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

بررسی اجمالی مباحث این ارائه

این محصول شامل پاورپوینتی است درباره مبحث تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی. 

اهم سرفصل موضوعات ارائه شده در این پاورپوینت به شرح زیر می باشد :

1. فروشگاه اینترنتی چیست ؟

2. تاریخچه فروشگاه های اینترنتی

3. عوامل فروشگاه

4. امکانات 

5. ترسیم و تحلیل نمودار های Context diagram، جدول جریان داده و نمودار DFDr mattis, pulvinar dapibus leo.

تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی

تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی یک فرایند مهم است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا عملکرد و عملکرد سیستم خود را درک کنند و بهبودهای لازم را اعمال کنند. این تجزیه و تحلیل به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا الگوها، روندها و نقاط قوت و ضعف سیستم فروشگاه اینترنتی خود را شناسایی کنند و تصمیم‌گیری‌های بهتری در زمینه بهینه‌سازی و رشد داشته باشند.

در تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی، عوامل مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرند که شامل موارد زیر است:

1. محصولات و خدمات: شناسایی نوع و تنوع محصولات و خدماتی که در فروشگاه اینترنتی ارائه می‌شود، ارزیابی تقاضا و عملکرد هر یک از محصولات در بازار، و بررسی رضایت مشتریان از محصولات می‌باشد.

2. رابط کاربری: بررسی رابط کاربری و تجربه کاربری کاربران در استفاده از سیستم فروشگاه اینترنتی، شناسایی مشکلات و بهبودهای ممکن در رابط کاربری و فرایند خرید، و ارزیابی کارایی سیستم در ایجاد تجربه کاربری مثبت.

3. فرآیند خرید و پرداخت: بررسی فرآیند خرید و پرداخت در سیستم فروشگاه اینترنتی، شناسایی مشکلات ممکن در فرآیند خرید، تحلیل تسهیلات پرداخت موجود و بهبودهای ممکن در این فرآیند.

4. مدیریت سفارشات و موجودی: بررسی فرآیند مدیریت سفارشات، انبار و موجودی محصولات، شناسایی مشکلات ممکن در مدیریت سفارشات و موجودی، و بهبودهای ممکن در این زمینه.

5. ارتباط با مشتریان: بررسی روش‌ها و وسایل ارتباط با مشتریان، ارزیابی کیفیت خدمات مشتریان و پشتیبانی، شناسایی مشکلات ممکن در ارتباط با مشتریان و ارائه بهبودهای لازم.

6. تحلیل داده‌ها و گزارش‌گیری: استخراج و تحلیل داده‌های مربوط به فروش، سفارشات، مشتریان و سایر عوامل مرتبط، تهیه گزارش‌های مناسب و شناسایی الگوها و روندهای مهم.

تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بتوانند فرصت‌های رشد و بهبود را شناسایی کنند، مشکلات را حل کنند و تجربه خرید بهتری را برای مشتریان خود فراهم کنند.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
NP-239082

مشخصات

تعداد فایل های قابل دانلود
1
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی / دانلود از داخل حساب کاربری
حجم فایل
371 کیلوبایت
فرمت
Zip ( پاورپوینت فشرده شده )
زبان
فارسی
تعداد اسلاید
15 اسلاید
سازگار با
PowerPoint
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
(1)
پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک بسیار با کیفیتمناسب برای ارائه دروس دانشگاهی و مدیریت پروژه هوش مصنوعی (AI) به عنوان یکی از فناوری‌های پیشرفته، تجارت الکترونیک را بهبود بخشیده و به طور چشمگیری تاثیرگذار...
شبیه سازی محاسبه YBus بر اساس شبکه استاندارد 10 باس IEEE شبیه سازی محاسبه YBus بر اساس شبکه استاندارد 10 باس IEEE
پیشنهاد ویژه محدود
(1)
شبیه سازی محاسبه YBus بر اساس شبکه استاندارد 10 باس IEEE ، یا ماتریس همبستگی آدمیتانس (Admittance)، یک ماتریس است که در تحلیل و مدلسازی شبکه‌های برق استفاده می‌شود. این ماتریس، ارتباطات آدمیتانسی بین نودها (بازگشتی یا...
پاورپوینت آماده با موضوع فرایند تولید روغن گیاهی این پاورپوینت آماده با موضوع فرایند تولید روغن گیاهی در قالب یک فایل پاورپوینت با پانزده صفحه محتوا برای دانشجویان رشته های فنی مهندسی در نیوزپاور گردآوری شده است. در...
دانلود قالب پاورپوینت دانش آموزی + گوگل اسلاید Puzzle – Education Google Slides Template 30 عدد اسلاید عالی قابل استفاده در سمینار و ارائه های دانش آموزی
در کنارش خریداری شده

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
پاورپوینت درباره تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی
9,960 تومان