×
×

ماژول CAPTCHA در فرم ثبت نام پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720005

ماژول CAPTCHA در فرم ثبت نام پرستاشاپ

 ماژول کپچای پرستاشاپ نسخه رایگان

با ماژول CAPTCHA در فرم ثبت نام پرستاشاپ به راحتی از ساخت حساب های جعلی پرستاشاپ در امان باشید.

کپچا(CAPTCHA)، که معادل«آزمون همگانی کاملاً خودکارشده تورینگ برای مجزا کردن انسان و رایانه» است، یک سامانه امنیتی و روند ارزیابی است که برای جلوگیری از حملات مخرب ربات‌های اینترنتی به‌کار می‌رود. این روند می‌تواند مشخص کند که مراجعه کنندگان به یک وب‌گاه یا سایر خدمات آنلاین انسان یا کامپیوتر هستند. استفاده از کپچا برای مقابله با ربات اسپمر کپچا بهترین و کاربردی‌ترین روش برای جلوگیری از اسپم است. هنگام پرداخت‌های اینترنتی آخرین فیلد از شما درخواست می‌کند تا علائم موجود در تصویر را وارد کنید. این تصویر، کپچاست. 

برای خرید نسخه تجاری و حرفه ای ماژول کلیک کنید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

بررسی اجمالی ماژول کپچای پرستاشاپ

بررسی اجمالی ماژول CAPTCHA در فرم ثبت نام پرستاشاپ

استفاده از کپچا برای مقابله با ربات اسپمر کپچا بهترین و کاربردی‌ترین روش برای جلوگیری از اسپم است. هنگام پرداخت‌های اینترنتی آخرین فیلد از شما درخواست می‌کند تا علائم موجود در تصویر را وارد کنید. این تصویر، کپچاست. به منظور تشخیص انسان بودن کاربران و مراجعه کنندگان به یک وب سایت، برنامه کپچا آزمون‌هایی را تولید می‌کند که تنها انسان‌ها قادر به پاسخ‌گویی به آن‌ها باشند. چون کامپیوترها و نرم‌افزارهای فعلی احتمالاً نمی‌توانند پاسخ درستی به این آزمون بدهند، هر کاربری که آنرا درست حل کند، انسان فرض می‌شود. از کاربردهای کپچا می­توان به جلوگیری از اسپم در وب ­سایت و بلاگ­ها، جلوگیری از نفوذ ربات­ها و در نهایت محدود کردن فعالیت هکرها در نفوذ به رایانه ها نام برد.

اخیرا حملات گسترده­ای به فروشگاه­های اینترنتی مبتنی بر پرستاشاپ انجام شده است و بسیاری از فروشندگان و صاحبین کسب و کارهای آنلاین با هجوم عظیمی از حساب­های کاربری جعلی ساخته شده توسط بات ها مواجه شده ­اند و با مشکلات بسیاری روبرو هستند. از این رو پرستانیوز تیم پرستاشاپ فروشگاه اینترنتی نیوزپاور با افتخار ماژولی برای ایجاد کپچا در صفحه ثبت­ نام کاربر در اختیار شما می­ گذارد تا برای همیشه از دست اکانت­ ها جعلی پرستاشاپ در امان باشید. با استفاده از این محصول، کد کپچا در صفحه ثبت نام به راحتی قرار می­ گیرد و عزل و نصب این ماژول تنها با یک کلیک ممکن است.

این ماژول کاملا رایگان قابلیت اجرا بر روی پرستاشاپ 1.5.4 و 1.6 و برخی از نسخه های 1.7 را داراست. جهت نصب و بهره مندی از این قابلیت در نسخه های جدید پرستاشاپ 1.7، توصیه به استفاده از نسخه تجاری این ماژول با نام " ماژول ریکپچا و جلوگیری از ایجاد حساب جعلی در پرستاشاپ " می شود. در ادامه توضیحاتی درباره ماهیت این حملات و ربات های مخرب و اسپمر و چگونگی عملکرد کپچا مطالعه می کنید.

بررسی اجمالی ماژول کپچای پرستاشاپ

بات (BOT) یا ربات (ROBOT) چیست؟

بات ها برنامه های نرم‌افزاری هستند که برخی از کارهای تکراری را با سرعت بسیار بالایی می توانند انجام ‌دهند. جالب است بدانید که بات‌ها به صورت کاملا خودکار، طبق برنامه‌هایی که از قبل دریافت کرده‌اند و بدون دخالت انسان کار‌ها را پیش می‌برند. ویژگی‌ای که باعث می‌شود بات ها گاهی به شدت خطرناک باشند این است که یک بات از انجام دادن یک کار و عمل تکراری هرگز احساس خستگی نمی کند و می تواند تا بی نهایت مرتبه یک عمل مشخص را تکرار و تکرار و تکرار کند.

تقسیم­ بندی ربات‌ها براساس نوع استفاده

در یک تقسیم ­بندی کلی، ربات‌ها را می توان براساس نوع استفاده به دو دسته خوب و بد دسته­ بندی نمود.

ربات خوب چیست ؟

ربات خوب:

هر رباتی که به افراد یا سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف شخصی یا شغلی‌شان کمک کند، به عنوان رباتِ خوب شناخته می‌شود.

برای مثال ربات‌های موتور جستجو، ربات‌های اجتماعی و ربات‌های چت چند نمونه از مهمترین ربات‌های خوب هستند.

ربات مخرب:

اگر در فروشگاه پرستاشاپی خود، اخیرا شاهد ساخت حساب های جعلی زیادی به صورت انبوه هستید، مطمئن باشید که تحت حمله ربات های مخرب قرار گرفتید. هر رباتی که با انجام فعالیت‌های مخرب در اینترنت به دیگران آسیب برساند به عنوان ربات بد و مخرب شناخته می‌شود. این نوع ربات‌ها توسط مجرمان اینترنتی، اسپمرها و هکرهای کلاه سیاه برای دستیابی به منافع شخصی یا مالی ساخته ‌می‌شوند. ربات‌های Scraper و ربات اسپمر (‌‌spambots) چند نمونه از ربات‌های مخرب مشهور هستند. جالب است بدانید که 40٪ از ترافیک جهانی اینترنت را بات‌‌ها مصرف (بخوانید سو استفاده) می‌کنند. در این بین صنعتی که بیشترین آسیب را دیده، بانکداری و امور مالی است، جایی که 42٪ از بازدیدها مربوط به ربات‌های مخرب است. این ربات‌ها از طریق صفحات فیشینگ یا تکنیک‌های مشابه مستقیماً سود می‌برند و یا اطلاعات حساس را جمع‌آوری می‌کنند. در رتبه دوم، صنعتِ تهیه‌ی بلیط بیشترین آسیب را دیده ‌است، 39٪ از ترافیک وب در این صنعت نیز مجدد مربوط به ربات‌های مخرب است! این ربات‌ها بلیط را در زمان واقعی خریداری می‌کنند و به شخص ثالث می‌فروشند. این امر مستقیماً بر مشتریان واقعی تأثیر می‌گذارد.

ربات مخرب چیست؟

ربات‌ اسپمر چیست؟

ربات های اسپمر جز شناخته شده‌ترین نوع ربات های مخرب هستند. این ربات‌ها که ماهیتی نرم‌افزای دارند برای ارسال پیام‌های اسپم و انبوه به کاربران برنامه‌ریزی می‌شوند. ربات‌های اسپمر قادر به انجام فعالیت‌های مخرب مختلفی هستند. مواردی نظیر اظهار نظر جعلی در انجمن‌ها، نمایش تبلیغات بی ربط و جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل که در ادامه با ارسال پیام‌هایی حاوی لینک و یا فرم‌های فیشینگ اطلاعات شخص آن‌ها را جمع‌آوری می‌کنند. جالب است بعضی از spambotsها برای گسترش تبلیغات نادرست و یا برای افزایش بازدید وب سایت‌ها نیز فعالیت می کنند.

راهکار جلوگیری از فعالیت ربات اسپمر

راهکار جلوگیری از فعالیت ربات اسپمر

اسپمرها به طور معمول از فرم‌های ثبت‌نام و فرم‌های اشتراک سواستفاده می‌کنند. و با ارسال هزاران آدرس ایمیل که متعلق به شخص خاصی نیست داده‌های بی‌فایده زیادی تولید می‌کنند. گاهی ممکن است از طرق فرم‌هایی که نیاز به تایید پیامکی دارند به صاحبان وب‌سایت‌ها ضربه‌ مالی بزنند و سهم زیادی از پیامک های هدر رفته را به صاحب کسب و کار تحمیل کنند. در این روش با هربار درخواست ربات پیامکی حاوی کد ارسال می‌شود که هر پیام برای صاحب وبسایت هزینه ‌بر است. استفاده از کپچا برای مقابله با ربات اسپمر کپچا بهترین و کاربردی‌ترین روش برای جلوگیری از اسپم است. هنگام پرداخت‌های اینترنتی آخرین فیلد از شما درخواست می‌کند تا علائم موجود در تصویر را وارد کنید. این تصویر، کپچاست. Captcha یک امر عالی برای مدیریت ترافیک وبسایت بدون هزینه‌های مالی است. و تنها از کاربر درخواست می‌کند آزمونی ساده را انجام دهد که ربات‌ها قادر به پاسخ‌گویی به آن نیستند. مثل جمع کردن دو عدد، نوشتن حروفی بهم ریخته و پیدا کردن شئ خاص درون تصاویر. کپچا با این حرکت ربات‌ها را از انسان‌ها متمایز می‌کند. اکثر ربات‌ها تنها می‌توانند حضور تصاویر را تشخیص دهند و قادر نیستند ماهیت موجود در تصاویر را شناسایی کنند. بهترین نوع کپچا آزمون‌های پیدا کردن شئ در بین تصاویر است. بهتر است از آزمون‌های جمع اعداد استفاده نکنید و به طور کلی از کپچا با سوال ثابت پرهیز کنید. آزمون‌های کپچا بسیار متنوع هستند. شرکت گوگل با راه‌اندازی سرویس ‌‌reCAPTCHA این آزمون‌ها را ساده‌تر هم کرده است. این سرویس درصورتی آزمون‌های کپچا را به شما نشان می‌دهد که رفتاری شبیه به ربات داشته باشید. در غیر این صورت می‌توانید بدون انجام آزمون‌های کپچا به فعالیت بپردازید. این سرویس گوگل از تجزیه و تحلیل ریسک و چالش‌های تطبیقی ​​استفاده می‌کند تا از فعالیت ربات‌ها در سایت شما جلوگیری کنند.

ماژول ریکپچای پرستاشاپ

تأیید یا انتخاب مجدد یا ریکپچا !

بعد از ثبت‌نام اولیه در روش (confirm or double Opt-In) به اختصار COI، یک ایمیل شامل لینکی که بیان می‌کند کاربر با موفقیت ثبت‌نام کرده‌ است و یا "آیا می‌خواهید حساب خود را فعال کنید؟"  به کاربر ارسال می‌شود. در این سیستم ثبت نام، اگر کاربر بر روی لینک فعال سازی کلیک نماید و وارد صفحه مورد نظر شود، اطمینان حاصل می‌شود که ربات نیست و انسان است. اگر از این شیوه ثبت نام در فروشگاه خود استفاده نمی کنید توصیه ما به شما استفاده از سرویس ‌‌reCAPTCHA گوگل است که جایگزین مناسبی برای این هدف است.

اولین مارکت پرستاشاپ ایران در صورتی که تمایل دارید از امکانات حرفه ای و پیشرفته نسخه تجاری ماژول کپچای پرستاشاپ بهره مند شوید، لطفا به لینک زیر مراجعه فرمایید. نسخه تجاری با جدیدترین نسخه های پرستاشاپ 1.7 نیز سازگار است.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720005

مشخصات

دسته بندی
ماژول های امنیتی و ضد ربات پرستاشاپ
موضوع
پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1
طریقه دریافت محصول
بدون نیاز به ثبت نام و یا ایجاد حساب کاربری
حجم فایل
102 کیلوبایت
فرمت
Zip
زبان
فارسی
سازگار با
پرستاشاپ 1.5 و 1.6 و 1.7
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
واکنش گرا (Responsive)
بله 100%
پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی
دارد
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.5.4 - 1.6.1.24

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
6 نظر
★★★★★ عالی 6
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (6)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
ماژولی عالی برای داشتن حساب های کاربری با ایمیلی صحیح و درست جلوگیری از ایجاد اکانت های اسپمر یا ایمیل های جعلی Customer Email Verification & Google Recaptcha AntiSpam Module جدیدترین نسخه ماژول (2.1.1)
(1)
ماژول امنیتی ورود دو مرحله ای به پنل مدیریت پرستاشاپبرای ورود دو مرحله ای به مدیریت با گوگل Google Authenticator Two-Factor Back Office Security Moduleجدیدترین نسخه (1.25)جلوگیری از ربات های هکر و هکرهای انسانیورود دو...
(1)
آیا از حساب های جعلی با ایمیل های عجیب در پرستاشاپ خسته شده اید؟آیا زمان زیادی صرف حذف این حساب های کاربری جعلی از دیتابیس خود می کنید؟به دنبال افزودن کد امنیتی و ریکپچای گوگل به بخش ثبت نام وب سایت خود هستید؟جدید...
ماژول تعداد فروخته شده پرستاشاپ | نمایش فروش در صفحه محصولافزونه ای مناسب برای نمایش میزان و تعداد فروش هر محصول در صفحه آن محصول سازگار با پرستاشاپ!
(1)
ماژول انتظار برای لود صفحه یا لطفا صبر نمایید پرستاشاپ شما را قادر می سازد تا وب سایت شما زمانی که هنوز در مرحله بارگذاری است و محتوای صفحه به طور کامل بارگیری نشده است به خوبی نمایش داده شود. این ماژول 11 نوع افکت...
ماژول رایگان پنهان سازی محصولات ناموجود پرستاشاپافزونه ای عالی برای پنهان سازی محصولات ناموجود در انبار!Hiding out of stock products Free PrestaShop Moduleگزینه "قابلیت مشاهده" محصولات ناموجود را به "هیچ جا" تنظیم...
در کنارش خریداری شده
ماژول تعداد فروخته شده پرستاشاپ | نمایش فروش در صفحه محصولافزونه ای مناسب برای نمایش میزان و تعداد فروش هر محصول در صفحه آن محصول سازگار با پرستاشاپ!
قالب پوشاک پرستاشاپ - قالب Mixedshop قالب پوشاک پرستاشاپ دارای 4 طرح بندی برای صفحه اصلی، پوسته های رنگی نامحدود، 2 طرح بندی صفحه محصول، 3 طرح بندی صفحه تماس، نصب با یک کلیک، ویژگی پرداخت یک صفحه و صفحه پرداخت 5 مرحله...
(1)
قالب رایگان پرستاشاپ - قالب فروشگاه دیجیتال پرستاشاپ  آیا میخواهید یک فروشگاه دیجیتال راه اندازی کنید؟ آیا می خواهید مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهید و فروشگاه خود را به اندازه اقلامی که می فروشید مدرن و با تکنولوژی...
قالب آمازون پرستاشاپ - Amazonas طراحی پاسخگو با پشتیبانی از RTL، کاملا قابل تنظیم، سئو بهینه شده است، واضح و حرفه ای، دارای پنل ویرایشگر قالب قدرتمند قالب آمازون پرستاشاپ - Amazonas یک قالب وب سایت چند منظوره پرستاشاپ...
ماژول پرداخت در یک صفحه، مخصوص نسخه 1.7 پرستاشاپ. با قیمت باورنکردنی : رایگان!!دانلود رایگان نسخه سازگار با پرستاشاپ 1.6جهت دریافت نسخه تجاری و حرفه ای ماژول با امکانات کامل کلیک کنید.
ماژول لیزی لود پرستاشاپ - بارگذاری تنبل تصاویراگر از قالب ترنسفورمر Transformer یا قالب پاندا پرستاشاپ استفاده می کنید، دیگر نیازی به استفاده از این ماژول ندارید، ویژگی بارگذاری تنبل یکی از ویژگی های داخلی قالب های...
قالب باد پرستاشاپ - The Wind قالبی ارزشمند و خوش ساخت از شرکت YBC-Theme است و دقیقاً همان چیزی است که ادعا می کند: یک قالب پرستاشاپی بروز، ممتاز و مینیمالیستی با چاشنی جذابیت. طراحی این قالب تاکید زیادی بر فضای سفید...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول CAPTCHA در فرم ثبت نام پرستاشاپ
0 تومان