×

حریم خصوصی کاربران

با احترام به حریم شخصی کاربران گرامی، وب سایت نیوزپاور به منظور ثبت و پیگیری سفارشات، نظرات و یا ارسال کدهای تخفیف و طرح‌های تشویقی از شما اطلاعاتی درخواست خواهد کرد که نزد ما محفوظ خواهند ماند. شما با ثبت نام در وبسایت نیوزپاور مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، تلفن تماس، ایمیل و غیره را در اختیار نیوزپاور قرار می‌دهید. در ادامه برای انجام تراکنش و ثبت سفارشات مرتبطب با کالاهای فیزیکال نیاز به اضافه کردن مشخصات آدرس خود خواهید داشت. پس از ثبت نام در سایت، شما به عنوان کاربر نیوزپاور شناخته خواهید شد و کلیه اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش‌ها، پرداخت‌ها و غیره نیز در اختیار شرکت محفوظ خواهد ماند. وب سایت نیوزپاور این اطلاعات را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضائی یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت شخص برای نیوزپاور وجود ندارد. کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت و آگاهی قوانین حق هرگونه اعتراض در این زمینه را از خود سلب نموده اند.

راه تماس

تنها مرجع رسمی مورد تایید نیوزپاور برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این فروشگاه یعنی www.NewsPower.ir است. ما از طریق ارسال ایمیل از طرف آدرس‌های رسمی در سایت ، پیام کوتاه از مرکز تماس شرکت  و یا با شماره تلفن 09124808734 با شما تماس می‌گیریم.

نکته

در صورت هرگونه اختلال در پاسخگویی می توانید از طریق ارسال تیکت تمامی درخواست های خود را پیگیری فرمایید.

رمز عبور

کاربران موظف‌ند برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی، در حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشند و آن را با دیگران به اشتراک نگذارند.

نظرات و نقد محصولات

در صورت ارسال نظر و پیامی با مصادیق مجرمانه، نیوزپاور میتواند با استفاده از مشخصات ثبت شده در وبسایت پیگیری‌های قانونی بعدی را انجام دهد و این حق برای وبسایت نیوزپاور محفوظ است. نیوزپاور به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‌کنند احترام گذاشته و در تلاش هستیم تا تجربه خریدی امن و خوشایند را برای شما فراهم آوریم.‌

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم