×
×

پروژه تحلیل توابع تبدیل کنترل مدرن

شناسه محصول:
NP-239120

در این پروژه، سوالات و مباحث مختلفی، مانند محاسبه صفر وقطب ها، نمایش فضای حالت سیستم، کنترل پذیری و رویت پذیری، طراحی فیدبک و بهره فیدبک و ... بر روی یک تابع تبدیل حلقه باز نمونه مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است. این پروژه مناسب دانشجویان رشته مهندسی برق مخصوصا برای دروس کنترل مدرن و کنترل خطی مناسب است و به فهم بهتر مباحث بنیادی این درس کمک بسیار زیادی می کند.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 4,400 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

پروژه کامل تحلیل توابع تبدیل در محیط نرم افزار متلب

بررسی اجمالی این پروژه

بررسی اجمالی پروژه

در این پروژه، سوالات و مباحث مختلفی، مانند محاسبه صفر وقطب ها، نمایش فضای حالت سیستم، کنترل پذیری و رویت پذیری، طراحی فیدبک و بهره فیدبک و ... بر روی یک تابع تبدیل حلقه باز نمونه مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است. این پروژه مناسب دانشجویان رشته مهندسی برق مخصوصا برای دروس کنترل مدرن و کنترل خطی مناسب است و به فهم بهتر مباحث بنیادی این درس کمک بسیار زیادی می کند.

چه مباحثی در این پروژه مورد بررسی قرار می گیرد؟

سوالاتی که در این پروژه به آن پاسخ داده شده است

·       صفر ها و قطب های سیستم را (با استفاده از نرم افزار متلب) محاسبه کنید؟ آیا سیستم حلقه باز پایدار است؟ آیا سیستم مینیمم فاز است؟

·       یک نمایش فضای حالت برای سیستم بدست آوردید؟

·       کنترل پذیری و رویت پذیری نمایش فضای حالت بدست آمده را بررسی کنید؟ آیا امکان طراحی فیدبک حالت و رویتگر حالت برای این نمایش فضای حالت وجود دارد؟ اگر نمایش فضای حالت بدست آمده کنترل ناپذیر است، آن را به زیر سیستم های کنترل پذیر و کنترل ناپذیر تفکیک کنید همچنین اگر نمایش فضای حالت بدست آمده رویت ناپذیر است آن را به زیرسیستم های رویت پذیر و رویت ناپذیر تفکیک کنید.

·       در صورتی که نمایش فضای حالت بدست آمده در قسمت قبل مینیمال نیست، یک نمایش فضای حالت مینیمال برای سیستم بدست آورید؟

·       اگر سیستم حلقه باز بر اساس نمایش فضای حالت بدست آمده را با استفاده از فیدبک واحد منفی به صورت حلقه بسته پیاده سازی کنیم، پاسخ پله‌ سیستم را رسم و قطب ها و صفرهای حلقه بسته را بدست آوردید؟

·       برای نمایش فضای حالت بدست آمده برای سیستم، فیدبک حالت را چنان طراحی کنید تا قطبهای سیستم حلقه بسته در مکانهای دلخواهی در سمت چپ محور jw قرار بگیرند. پاسخ پله و متغیرهای حالت سیستم را رسم کنید. قطب ها و صفرهای سیستم حلقه بسته و حلقه باز را با یکدیگر مقایسه کنید. توجه: این مرحله را برای جانمایی قطب های دور و نزدیک انجام دهید و سیگنال کنترلی و بهره ی فیدبک حالت بدست آمده در دو حالت را با هم مقایسه کنید.

·       برای نمایش فضای حالت بدست آمده یک ردیاب انتگرالی و یک ردیاب استاتیکی طراحی کنید.

·       برای نمایش فضای حالت بدست آمده برای سیستم، یک رویتگر مرتبه ی کامل طراحی کنید. ملاک انتخاب قطبهای رویتگر حالت چیست؟ متغیرهای حالت سیستم و خطای تخمین را رسم کنید.

·       برای نمایش فضای حالت بدست آمده برای سیستم، یک رویتگر کاهش مرتبه طراحی کنید. متغیرهای حالت سیستم و خطای تخمین را رسم کنید.

·       سیستم حلقه بسته را با طراحی فیدبک حالت های تخمین زده شده، چنان طراحی کنید که قطبهای سیستم حلقه بسته سمت چپ محور jw بوده و پاسخ پله به لحاظ فراجهش و زمان نشست رفتار قابل قبولی داشته باشد. پاسخ پله و متغیرهای حالت سیستم را رسم کنید. در واقع فرض کنید، حالتهای سیستم در دسترس نبوده و باید از حالتهای تخمین زده شده برای فیدبک حالت استفاده شود.

·        بهره‌ فیدبک حالت بهینه سیستم را برای حداقل سازی تابع هزینه‌ زیر برای مقادیر مختلف R و Q بدست آورید.

پروژه تحلیل توابع تبدیل کنترل مدرن
پروژه تحلیل توابع تبدیل کنترل مدرن
پروژه تحلیل توابع تبدیل کنترل مدرن
پروژه تحلیل توابع تبدیل کنترل مدرن
مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
NP-239120

مشخصات

موضوع
مهندسی برق
مناسب برای
دانشجویان مهندسی برق گرایش کنترل
گزارش پروژه
دارد
تعداد صفحات گزارش
17 صفحه
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
زبان
فارسی
سازگار با
نرم افزار MATLAB

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
کنترلر حلقه بسته موتور القایی تغذیه شده توسط اینورتر سه‌فاز کنترلر حلقه بسته موتور القایی تغذیه شده توسط اینورتر سه‌فاز
پیشنهاد ویژه محدود
(1)
پروژه کنترلر حلقه بسته موتور القایی تغذیه شده توسط اینورتر سه‌فاز، به شبیه سازی کنترلر حلقه بسته یک موتور القایی تغذیه شده با اینورتر سه‌فاز (Inverter) می پردازد. اینورتر سه‌فاز وظیفه تبدیل ولتاژ متناوب سه‌فاز شبکه...
پروژه برنامه‌ریزی دینامیکی تمرین 3.24 کنترل بهینه کرک پروژه داینامیک پروگرمینگ تمرین 3.24 کنترل بهینه kirk شبیه سازی کامل تمرین مهم 3.24 از کتاب کنترل بهینه دونالد. ای. کرک در محیط نرم افزار MATALB
پروژه برنامه‌ریزی دینامیکی تمرین 3.21 کنترل بهینه کرکپروژه داینامیک پروگرمینگ تمرین 3.21 کنترل بهینه kirkشبیه سازی کامل تمرین مهم 3.21 از کتاب کنترل بهینه دونالد. ای. کرک در محیط نرم افزار MATALB
شبیه سازی PLL در سیمولینک متلب - Phase-locked loop شبیه سازی PLL در سیمولینک متلب - Phase-locked loop
پیشنهاد ویژه محدود
شبیه سازی PLL در سیمولینک متلب - Phase-locked loopPLL یا Phase-Locked Loop (فاز قفل شده کننده مدار) یک سیستم کنترل الکترونیکی است که خروجی فرکانس یا فاز یک اسیلاتور را با فرکانس یا فاز ورودی تنظیم می‌کند. این پروژه...
پروژه برنامه ریزی پویا تمرین 3.23 کتاب دونالد کرک  بخش 3.23 از کتاب کنترل بهینه دونالد. ای. کرک (تمرین 3.23)در محیط نرم افزار MATALBتمرین Donald E. Kirkبه همراه گزارش کار فارسی با فرمت ورد به همراه چهار فایل شبیه سازی...
پروژه برنامه‌ریزی دینامیکی تمرین 3.15 الی 3.17 کنترل بهینه kirkسه تمرین مهم 3.15 و 3.16 و 3.17 از کتاب کنترل بهینه دونالد. ای. کرک در محیط نرم افزار MATALBحل و شبیه سازی سه تمرین کتاب کنترل بهینه دونالد کرک در این محصول!
شبیه‌سازی برنامه‌ریزی دینامیکی تمرین 3.14 کتاب کنترل kirk بخش 3.14 از کتاب کنترل بهینه دونالد. ای. کرک (تمرین 3.14)در محیط نرم افزار MATALBبه همراه گزارش کار فارسی با فرمت ورد به همراه چهار فایل شبیه سازی در متلب
پروژه الگوریتم TLBO در متلب + آموزش گام به گام در قالب یک فایل Mfile آموزش الگوریتم TLBO را به شما هدیه می دهد و در قالب یک فایل گزارش فارسی به آموزش گام به گام این پروژه می پردازد. شما می توانید از این الگوریتم در...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
پروژه تحلیل توابع تبدیل کنترل مدرن
88,000 تومان